لیفی در جنگل
سینمایی مدت زمان: 87 دقیقه سال تولید: 2011

دانلود انیمیشن دوبله فارسی لیفی مرغی در جنگل Leafie, A Hen into the Wild

داستان انیمیشن لیفی در جنگل یا همان لیفی مرغی در جنگل از یک مرغداری شروع می‌شود. جایی که مرغ‌ها در قفس‌های کوچک و کثیف فقط می‌توانند غذا بخورند و تخم بگذارند. ظاهرا همه‌ی آنها به این زندگی روتین و خسته کننده که هیچ هدفی ندارد عادت کرده‌اند به جز یکی. او لیفی نام دارد. نام او به معنای برگ درختان است و او عاشق تماشای برگ‌های درختان است. اما از میان در نیمه باز مرغداری این برایش خسته کننده شده است. او از اینکه فقط تخم بگذارد و هیچ وقت فرصت بزرگ کردن جوجه‌هایش را نداشته باشد عصبانی و ناراحت است.

بنابراین لیفی یک تصمیم بزرگ می‌گیرد. در ادامه‌ی انیمیشن لیفی در جنگل می‌بینیم که او به مدت چند روز غذا نمی‌خورد تا ضعیف و بی‌حال شود. سپس خودش را به مردن می‌زند تا او را بیرون بیاندازند. شب، یکی از کارگردان لیفی و بقیه‌ی مرغ‌های مرده را جمع می‌کند و به بیرون از مرغداری می‌برد. او خیلی زود به حیاط برمی‌گردد و سعی می‌کند خودش را میان مرغ و خروس‌های حیاط جا بدهد اما آنها او را بیرون می‌اندازند. بنابراین لیفی راه جنگل را در پیش می‌گیرد و ماجرا از اینجا آغاز می‌شود...

انیمیشن لیفی مرغی در جنگل یک انیمیشن کره‌ای است که بر اساس کتاب پر فروشی با همین نام از «Hwang Sun-mi » ساخته شده است. در نسخه‌ی انگلیسی، این انیمیشن با عنوان «دیزی مرغی در جنگل» معروف شده است. این انیمیشن 28 جولای 2011 در کره اکران شد و فروش بسیار خوبی در گیشه داشت. لیفی مرغی در جنگل برنده‌ی چند جایزه از جمله جایزه‌ی بهترین انیمیشن در Asia Pacific Screen Awards شده است. انیمیشن دوبله فارسی لیفی مرغی در جنگل Leafie, A Hen into the Wild را هم اکنون می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. امیدواریم از تماشای این انیمیشن لذت ببرید.

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.