شیمر و شاین | Shimmer and Shine
سینمایی مدت زمان: 86 دقیقه سال تولید: 2015

دانلود انیمیشن شیمر و شاین دوبله فارسی - Shimmer and Shine

دانلود انیمیشن شیمر و شاین : پرنسس دوقلو - خونه درختی

دانلود کارتون shimmer and shine دوبله فارسی

در انیمیشن شیمر و شاین «لئا» یک دختر کوچولو است که یک گردنبند جادویی دارد. در دنیای درون آن گردنبند دو پرنسس دوقلو به نام‌های شیمر و شاین زندگی می‌کنند. آنها هرکدام یک دستبند کریستالی دارند. زمانی که دستبند شروع به درخشیدن می‌کند، آنها متوجه می‌شوند که لئا با آنها کار دارد و باید به دنیای او بروند. سپس هر دو مثل غول چراغ جادو از گردنبند خارج می‌شوند. آنها هرروز 3 آروزی لئا را برآورده می‌کنند. البته یک مشکل هم وجود دارد آن هم اینکه آنها هم مثل لئا دختربچه هستند و گاهی منظور او را درست متوجه نمی‌شوند و در نتیجه خرابکاری می‌کنند.

به عنوان مثال در یکی از قسمت های انیمیشن شیمر و شاین ، لئا با دوستش زک تصمیم می‌گیرند روی درخت بزرگ حیاط، یک خانه‌ی درختی بسازند. زک به او می‌گوید که نگران چیزی نباشد چون او خودش به تنهایی از عهده‌ی این کار بر می‌آید. پس از مدتی او کار پله‌های خانه درختی را تمام می‌کند و لئا را با خودش به آنجا می‌برد. زمانی که لئا به بالای درخت می‌رسد هیچ خانه‌ای نمی‌بیند. زک در واقع هر قسمت از شاخه‌ی درخت را در ذهنش یک اتاق خانه در نظر گرفته و در حال نشان دادن آنها به لئا است که سقوط می‌کند. بعد از رفتن زک، لئا تصمیم می‌گیرد از شیمر و شاین برای انجام این کار کمک بگیرد. آنها سر می‌رسند. لئا به عنوان اولین آرزویش می‌گوید می‌خواهم یک خانه‌ی درختی داشته باشم و آنها هم این آرزو را برآورده می‌کنند.

البته یک مشکل وجود دارد. زمانی که لئا بالای درخت را نگاه می‌کند همچنان خانه‌ای نمی‌بیند. سپس پشت سرش را نگاه می‌کند و می‌بیند خانه‌ی پدر و مادرش تبدیل به یک خانه از جنس و طرح درخت شده است. شیمر و شاین با خوشحالی قسمت‌های مختلف خانه را به او نشان می‌دهند اما در واقع چیزی که لئا می‌خواست یک خانه‌ی درختی کوچک بالای درخت بود و نه یک خانه درختی بزرگ روی زمین. حالا او باید تا قبل از رسیدن زک این خرابکاری را درست کند... با دانلود فیلم پرنسس های دوقلو شیمر و شاین ادامه ماجرای این دو پرنسس دوقلو را تماشا کنید.

اگر به دنیای انیمیشن های شاد، موزیکال و فانتزی علاقه مندید، از شما دعوت می کنیم انیمیشن شیمر و شاین را در ویزور تماشا کنید. ضمن آن که انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 2 نیز به عنوان انیمیشن محبوب سال 2015 در وب سایت ویزور قابل دانلود و تماشا می باشد. فیلم سینمایی بره ناقلا ، سونیک خارپشت، مینیون ها ظهور گرو ، ترول ها 2 ، جاسوسان نامحسوس و ... را نیز بعنوان انیمیشن های برگزیده سال های اخیر می توانید از همین سایت تماشا کنید.

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.