باب اسفنجی : پاتریک را بیدار نکن
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 53 دقیقه سال تولید: 2017

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : پاتریک را بیدار نکن دوبله فارسی

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی به نام باب اسفنجی : پاتریک را بیدار نکن ماجرا از آنجا شروع می‌شود که باب برای خوابیدن به تختش می‌رود. او همین که می‌خواهد بخوابد متوجه می‌شود خیلی تشنه است و برای آب خوردن به سمت آشپزخانه می‌رود. همین که باب اسفنجی به سمت اتاق برمی‌گردد متوجه می‌شود که هیچ چیز سر جایش نیست و کل خانه به هم ریخته است. سپس او یک سایه‌ی بزرگ روی دیوار می‌بیند که با صدایی عجیب و ترسناک به سمت او می‌آید. باب حسابی می‌ترسد اما کمی بعد متوجه می‌شود که سایه همان دوستش یعنی پاتریک است.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی : پاتریک را بیدار نکن باب به پاتریک سلام می‌کند اما پاتریک جوابی نمی‌دهد. ظاهرا پاتریک در خواب راه می‌رود. حالا او راه افتاده و در حال قدم زدن و غذا خوردن در خانه‌ی باب اسفنجی است و همه جا را به هم ریخته است. باب تصمیم می‌گیرد که هر طور شده پاتریک را از خواب بیدار کند. او را بلند بلند صدا می‌کند و بعد ساعتش که صدایی شبیه به بوق کشتی است را به صدا در می‌آورد اما تلاش‌های او بی فایده است، پاتریک با هیچ  سر و صدایی بیدار نمی‌شود. او یخچال باب را خالی می‌کند و بعد از خانه‌ی او بیرون می‌رود. باب اسفنجی نگران است که دوستش در خیابان در خطر باشد بنابراین او را دنبال می‌کند.

پاتریک از یک خانه به خانه‌ی دیگر، به رستوران پلانکتون، سالن تئاتر و حتی شهربازی می‌رود و باب اسفنجی هم تمام شب او را همراهی می‌کند تا به دردسر نیوفتد. آیا باب موفق می‌شود پاتریک را بیدار کند؟ آیا پاتریک به سلامت به خانه می‌رسد؟ تماشای انیمیشن باب اسفنجی : پاتریک را بیدار نکن را از دست ندهید.

ضمن آن که تمام قسمت‌های انیمیشن باب اسفنجی دوبله فارسی مانند باب اسفنجی شاگردان ناقلا ، باب اسفنجی پاتریک من، باب اسفنجی پلیس را خبر کن ، باب اسفنجی پاتریک من، باب اسفنجی به دلقک ها غذا ندید و ... را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا و دانلود کنید. امیدواریم از تماشای این انیمیشن کمدی و جذاب در ویزور لذت ببرید.

نقد و بررسی

۹۹/۰۴/۰۶
برای من نمیاره این دیگه چیه ترو خدا کمک کنید

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.