اردوگاه روزانه پدر | Daddy Day Camp
سینمایی مدت زمان: 75 دقیقه سال تولید: 2007

دانلود فیلم روز اردو با پدر با دوبله فارسی Daddy Day Camp

در فیلم روز اردو با پدر TriStar Pictures محصول کمپانی TriStar Pictures چهار سال از افتتاح مهدکودک بابا گذشته است و حالا حسابی کار مهدکودک رونق گرفته است. «چارلی» و «فیل» تصمیم گرفتند که پسران خود را به یک اردوی روزانه ببرند اما نه اردویی که بقیه بچه‌ها می‌روند بلکه یک مکان پرهیجان و جذاب که خودشان در کودکی به آنجا می‌رفتند و از آن خاطره دارند. نام این مکان اردوگاه دریفتوود است. در مسیر آنها از یک اردوگاه لوکس که کنار دریاچه است عبور می‌کنند و به بچه‌ها قول می‌دهند که جایی که می‌روند خیلی جذاب‌تر است.

بالاخره به دریفتوود می‌رسند اما منظره‌ای که با آن مواجه می‌شوند کاملا از تصورتشان فاصله دارد. آنجا یک خرابه متروکه شده است. البته مدیریت هنوز عوض نشده است. چارلی و فیل تصمیم می‌گیرند که اردوگاه را بازسازی کنند و دوباره آن را راه بیاندازند. مدیر اردوگاه از شنیدن این خبر خوشحال می‌شود، اداره آنجا را به آنها می‌سپارد و بالاخره بعد از 30 سال راهی تعطیلات می‌شود. چارلی و فیل تازه متوجه می‌شوند که چقدر مشکلات این مکان زیاد است. بالاخره آنها هرطور شده ظاهر اردوگاه را درست می‌کنند و اولین گروه بچه‌ها وارد دریفتوود می‌شوند تا ارودی یک روزه خود را بگذرانند. با گذشت زمان، مشکلات اردوگاه نمایان می‌شود پس تماشای فیلم روز اردو با پدر را از دست ندهید.

فیلم سینمایی روز اردو با پدر یک فیلم کمدی و خانوادگی آمریکایی است. این فیلم در ادامه‌ی قسمت اول آن با عنوان «مهدکودک بابا Daddy Day Care» ساخته شده است. اگرچه این فیلم در گیشه فروش خوبی داشت و تماشاگران آن را پسندیدند، منتقدان به آن امتیاز پایینی دادند. فیلم روز اردو با پدر با دوبله فارسی Daddy Day Camp را می‌توانید از وب سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

شما می‌توانید علاوه بر فیلم روز اردو با پدر فیلم های جذاب دیگری مانند فیلم ماتیلدا محصول سال 1996 را نیز از وب سایت ویزور تماشا کنید.

نقد و بررسی

۹۹/۰۶/۲۴
خوب

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.