مسابقه مینیون ها | Minions: Mini-Movie - Competition
انیمیشن کوتاه مدت زمان: 4 دقیقه سال تولید: 2015

دانلود انیمیشن مسابقه مینیون ها Minions: Mini-Movie - Competition

انیمیشن مسابقه مینیون ها یکی از محبوب ترین ادامه های انیمیشن مینیون ها است. مینیون ها موجودات زرد و بامزه‌ای هستند که با آنها در انیمیشن من نفرت انگیز 1 آشنا شدید. آنها به صورت گروهی زندگی می‌کنند و همیشه در جستجوی اربابی شرور هستند. مینیون ها در مجموعه‌ انیمیشن من نفرت انگیز به قدری محبوب شدند که بعد از من نفرت انگیز 2 ، کمپانی «ایلومینیشن» یک فیلم سینمایی با عنوان مینیون ها در سال 2015 تولید کرد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه بود. به طور کلی مجموعه من نفرت انگیز بعد از اکران مینیون‌ها به پرفروش‌ترین مجموعه انیمیشن تاریخ تبدیل شد.

بعد از انیمیشن من نفرت انگیز 3 هم یک دنباله دیگر برای مینیون‌ها ساخته شد. نام این دنباله که هنوز اکران نشده است، «مینیون ها: ظهور گرو» است. در فیلم اول، مینیون‌ها از زمانی که تک سلولی بودند تا به تکامل رسیدن و رسیدن به ظاهر امروزیشان نشان داده می‌شود. همچنین می‌بینیم که در طول زمان آنها همیشه از میان شرورترین افراد برای خود یک ارباب انتخاب کردند تا به گرو رسیدند. اربابان آنها در طول تاریخ از «تی رکس» که یک دایناسور گوشتخوار است تا «ناپلئون» هیچکدام نتوانستند از شیطنت‌های آنها جان سالم در ببرند.

از مینیون‌ها چند انیمیشن کوتاه هم ساخته شده است. یکی از آنها انیمیشن مسابقه مینیون ها است. در این انیمیشن، «کوین»، «استوارت» و «باب» در یک آزمایشگاه زیرزمینی در وسط بیابان مشغول کار هستند. کوین سرش گرم آزمایش است اما باب و استوارت که محاسباتشان به جایی نرسیده است، حسابی خسته و بی حوصله شده‌اند. باب یکی از برگه‌هایی که در آن محاسباتش اشتباه شده را مچاله می‌کند، به سمت سطل زباله نشانه می‌گیرد و به درون آن می‌اندازد. سپس نگاهی پیروزمندانه به استوارت می‌اندازد تا این پرتاب دقیق را به رخ او بکشد.

استوارت هم برگه‌اش را مچاله می‌کند، کمی دور از باب می‌ایستد و بعد آن را درون سطل می‌اندازد. حالا او بیشتر برای همکارش قیافه می‌گیرد. و به این ترتیب یک رقابت بین آنها شکل می‌گیرد که حسابی دیدنی است. شما می توانید انیمیشن مسابقه مینیون ها را هم اکنون در وب سایت ویزور تماشا کنید. ضمن آن که علاوه بر این کارتون، انیمیشن های جذاب دیگری مانند سونیک خارپشت، جاسوسان نامحسوس ، اسلاگترا، ترول ها 2 ، بچه رئیس و ... نیز در وب سایت ویزورکیدز در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

بالای ۶ سال
اکشن کمدی