الیوت کوچکترین گوزن شمالی | Elliot the Littlest Reindeer
سینمایی مدت زمان: 89 دقیقه سال تولید: 2018

انیمیشن دوبله فارسی الیوت کوچکترین گوزن شمالی / Elliot the Littlest Reindeer

انیمیشن الیوت کوچکترین گوزن شمالی از مقر بابانوئل در قطب شمال شروع می‌شود. نزدیک کریسمس است و یک گزارشگر تلویزیون برای بازدید از امکانات بابانوئل برای کریسمس به پایگاه او و الف‌ها می‌رود. ظاهرا همه چیز خوب، دقیق و حساب شده است. فقط یک مشکل وجود دارد که مسلما از دید تیزبین گزارشگر دور نمی‌ماند؛ تعداد گوزن‌ها. گوزن‌های تنومند شمالی که هر سال وظیفه‌ی کشیدن سورتمه‌ی بابانوئل برای رساندن هدایا به بچه‌ها را دارند، یکی کم دارند. آنها باید 8 تا باشند اما فقط 7 تا هستند. مسئولیت بابانوئل در کریسمس خیلی مهم است و ممکن است نبود یک گوزن مشکلات زیادی برای او ایجاد کند.

کمی آن طرف تر، در مزرعه‌ی حیوانات اهلی، یک اسب کوچک به نام الیوت با دوستش که یک بز به نام هیزل است در حال تمرین دو هستند. الیوت در تلاش است تا سریع‌ترین اسب شود و هیزل برای تمرین و رکورد زدن به او کمک می‌کند. الگوی الیوت گوزن‌های شمالی هستند. آنها قوی و بزرگ هستند و سرعتشان به قدری زیاد است که تمام هدایای کریسمس در یک شب پخش می‌شوند. آن روز مسابقه دو میدانی حیوانات است و مردم برای تماشا رفته‌اند که یک خبر نظر همه را به خودش جلب می‌کند. یکی از الف‌های بابانوئل اعلام می‌کند که یکی از گوزن‌های شمالی خودش را بازنشسته کرده و برای تعطیلات قطب را ترک کرده است. حالا او از متقاضیان دعوت می‌کند تا در این یک هفته‌ی باقی مانده برای عضو شدن در تیم بابانوئل ثبت نام کنند.

انیمیشن الیوت کوچکترین گوزن شمالی یک انیمیشن خانوادگی محصول کانادا است. این انیمیشن 30 نوامبر 2018 اکران شد و امتیاز متوسطی از تماشاگران گرفت. انیمیشن دوبله فارسی الیوت کوچکترین گوزن شمالی / Elliot the Littlest Reindeer را هم اکنون می‌توانید از وب سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. علاوه بر این اگر به انیمیشن‌هایی با موضوع کریسمس علاقه دارید، تماشای انیمیشن‌های قطار سریع السیر قطبی ، گرینچ ، کلاوس و کریسمس آرتور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

بالای ۶ سال
خانوادگی