اسکوبی دو و مسابقات دیوانه وار | Scooby-Doo! and WWE: Curse of the Speed Demon
سینمایی مدت زمان: 77 دقیقه سال تولید: 2016

انیمیشن اسکوبی دو و مسابقات دیوانه وار با دوبله فارسی

انیمیشن اسکوبی دو و مسابقات دیوانه وار در واقع ادامه‌ی قسمت قبلی آن با عنوان انیمیشن اسکوبی دو اهریمن خاموش Scooby-Doo! WrestleMania Mystery است. این انیمیشن کمدی و پر رمز و راز محصولی دیگر از کمپانی برادران وارنر و WWE Studios است و سال 2016 به صورت DVD منتشر شده است. بعد از اتفاقات قسمت قبل، «وینس مک ماهون» به شگی و اسکوبی دو اجازه داد تا در محوطه‌ی پیست اتومبیل رانی یک فست فود راه بیاندازند.

انیمیشن اسکوبی دو و مسابقات دیوانه وار از میان همین مسابقات اتومبیل رانی شروع می‌شود. قهرمانان کشتی با ماشین‌های بزرگ و گاهی عجیب و غریب با هم به رقابت می‌پردازند و شگی و اسکوب هم از نزدیک شاهد این مسابقه هستند. نام این مسابقات Moto X Off Road Challenge است. بقیه‌ی اعضای گروه میستری یعنی ولما، دافنه و فرد هم برای سر زدن به دوستانشان و از نزدیک دیدن این رقابت‌ها به سرزمین کشتی می‌روند.

سپس همگی برای تماشای یک مسابقه‌ی جذاب با شرکت آندرتیکر، قهرمان کشتی، به قسمت تماشاچیان می‌روند. همه چیز برای برگذاری یک رقابت عالی و بی عیب و نقص آماده است که ناگهان یک قسمت از مسیر مسابقه منفجر می‌شود و از دل آتش یک موجود عجیب و غریب با ماشینش وارد می‌شود. تیم میستری به این تازه وارد مشکوک می‌شوند و باید هرچه سریع‌تر راز او را کشف کنند. پس تماشای این قسمت را از دست ندهید.

انیمیشن اسکوبی دو و مسابقات دیوانه وار Scooby-Doo! and WWE: Curse of the Speed Demon را می‌توانید هم اکنون از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین اگر به این انیمیشن علاقمند هستید، تماشای انیمیشن جدید اسکوب و دیگر قسمت‌های اسکوبی دو را در ویزور به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

از شما دعوت می‌کنیم انیمیشن های جدید و روز دنیا مانند خانواده پاگنده ، روح 2020، لگو شرم جادو و هیولاها ، مینیون ها 2 ، الا بلا بینگو ، بی باک، انیمیشن اژدهای آرزوها و ... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید.

بالای ۶ سال