پیتر پن | Peter Pan
سینمایی مدت زمان: 103 دقیقه سال تولید: 2003

دانلود فیلم پیتر پن با دوبله فارسی Peter Pan

فیلم پیتر پن با این توضیح شروع می‌شود: «همه‌ی بچه‌ها یک روز بزرگ می‌شوند به جز یکی، پیتر پن» سپس داستان در خانه‌ی آقا و خانم «دارلینگ» ادامه پیدا می‌کند. جایی که «وندی» برای برادرهایش داستان‌هایی جذاب از دزدان دریایی و پری‌ها می‌گوید. برادران او عاشق داستان‌هایش هستند تا اینکه سر و کله‌ی عمه‌ی وندی پیدا می‌شود. او عقیده دارد که وندی بزرگ شده و باید ازدواج کند. همان شب پیتر پن به دیدن وندی می‌رود و این آغاز یک ماجراجویی جذاب برای او و برادرهایش است...

داستان فیلم پیتر پن چطور شکل گرفت؟ «سِر جیمز متیو بری» نویسنده و فیلمنامه نویس اسکاتلندی زمانی که بعد از اتمام تحصیلاتش به لندن رفت تا کارش را به صورت حرفه‌ای شروع کند، با خانواده‌ی زنی به نام «سیلویا لولن دیویس» آشنا می‌شود. او سیلویا و 4 پسرش را در پارک می‌بیند و داستان پیتر پن الهام گرفته شده از این پسرهای بازیگوش و در ابتدا داستانی برای سرگرم کردن آنها بود. زندگی جیمز بری بعد از ملاقات با این خانواده عوض شد و حتی او مدتی بعد از مرگ سیلویا سرپرستی فرزندان او را بر عهده گرفت. همچنین بری تمام حقوق مربوط به داستان پیتر پن را به بیمارستان Great Ormond Street Hospital که بیمارستان کودکان است سپرد. از آن زمان فیلم‌های زیادی از پیتر پن ساخته شده است.

فیلم پیتر پن محصول سال 2003 یک فیلم فانتزی و ماجراجویانه است. این فیلم آمریکایی-بریتانیایی را P. J. Hogan بر اساس داستان معروف «پیتر پن یا پسری که هیچ وقت بزرگ نمی‌شد» نوشته‌ی «جی.ام.بری» ساخته است. این فیلم 25 دسامبر 2003 اکران شد و نه تنها تماشاگران آن را پسندیدند بلکه بازخوردهای خوبی از منتقدان گرفت. فیلم پیتر پن دوبله فارسیPeter Pan  را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین اگر به پیتر پن علاقمند هستید، تماشای سریال انیمیشنی تینکربل و پیترپن با دوبله فارسی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

ضمنا شما می‌توانید ده ها انیمیشن دوبله فارسی جدید از جمله انیمیشن متصل ، اسکوب، گرگ مادرزاد ، سونیک خارپشت، ترول ها 2 انیمیشن روح 2020 ، انیمیشن به پیش و ... را نیز در وب سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.