باب اسفنجی بیرون از آب | The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water
سینمایی مدت زمان: 92 دقیقه سال تولید: 2015

دانلود کارتون باب اسفنجی بیرون از آب با دوبله فارسی - The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water

در کارتون باب اسفنجی بیرون از آب ، یک دزد دریایی شرور با یک حقه‌ی جادویی دستور تهیه سری همبرگر مخصوص خرچنگ (خرچنگر) را می‌دزد. مردم خرچنگرشان را می‌خواهند و کسی پاسخگوی نیازشان نیست. به این ترتیب شهر بیکینی باتم بهم می‌ریزد. در این میان، آقای خرچنگ که تصور می‌کند دستور تهیه در دست پلانکتون است سعی می‌کند به هر نحوی شده آن را پس بگیرد اما بعد متوجه می‌شود اشتباه کرده است. باب، پاتریک، سندی، اختاپوس، آقای خرچنگ و پلانکتون همگی برای پیدا کردن این دستور تهیه و نجات شهر وارد ماجرایی خطرناک می‌شوند. آنها با کمک یک دوست وارد خشکی می‌شوند و متوجه می‌شوند که آن دزد دریایی برای خودش یک رستوران باز کرده و از فروش همبرگر پول خوبی به جیب می‌زند. حالا آنها باید راز موفقیت یک شبه‌ی او را پیدا کنند، دستور تهیه همبرگر را پس بگیرند و به بیکینی باتم برگردند...

انیمیشن باب اسفنجی اسفنج بیرون از آب Sponge Out of Water با نام دیگر باب اسفنجی در خشکی ، توسط کمپانی Nickelodeon و بر اساس سریال باب اسفنجی ساخته شده است که از سال 1999 پخش می‌شود. شما می توانید مجموعه کارتون باب اسفنجی دوبله فارسی را در ویزور ببینید. این انیمیشن دومین فیلم بلند سینمایی است که بر اساس سریال باب اسفنجی ساخته شده است. در این فیلم برای اولین بار شخصیت‌هایی که همیشه زیر آب بودند، پا به خشکی می‌گذارند و آنها را با ظاهری جدید می‌بینیم.

کارتون باب اسفنجی بیرون از آب که آن را با نام انیمیشن باب اسفنجی 2 یا باب اسفنجی در خشکی هم می‌شناسند، با بودجه‌ای در حدود 74 میلیون دلار کلید خورد. در این قسمت علاوه بر شخصیت‌های محبوب داستان، یک دزد دریایی با بازی «آنتونیو باندراس» هم به آنها اضافه شده که جذابیت آن را دوچندان کرده است. این انیمیشن مناسب برای گروه سنی بالای 6 سال است و در آن به دوستی و کارگروهی تاکید زیادی شده است. منتقدان نیز این انیمیشن کمدی و ماجراجویانه را پسندیدند و به آن امتیاز نسبتا خوبی دادند. فروش جهانی انیمیشن «فیلم باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب» بیش از 325 میلیون دلار است. امیدواریم از تماشای کارتون دوبله فارسی باب اسفنجی در وب سایت ویزور لذت ببرید.

شما می توانید انیمیشن باب اسفنجی اسفنج در حال فرار دوبله فارسی را نیز در کنار دیگر انیمیشن های سینمایی جدید مانند ویلوبی ها ، اسکوب، گرگ مادرزاد ، انیمیشن به پیش، انیمیشن روح 2020 ، اسکوب، انیمیشن اژدهای آرزوها و ... در وب سایت ویزورکیدز مشاهده کنید.

نقد و بررسی

ADRINA ۹۹/۰۴/۰۹
خیلی جذاب و دیدنی بود ممنون
۹۹/۰۳/۱۲
عالیههههههههههههههههههههههههههههه

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.