تام و جری در کارخانه شکلات سازی ویلی وانکا | Tom and Jerry: Willy Wonka and the Chocolate Factory
سینمایی مدت زمان: 79 دقیقه سال تولید: 2017

دانلود کارتون تام و جری و کارخانه شکلات سازی نسخه کامل

تام و جری شخصیت‌های دوست‌داشتنی کارتون محبوب تام و جری اولین با در سال 1940 به دنیا معرفی شدند. زمانی که «میکی موس» برای دیزنی و «لونی تونز» برای برادران وارنر مخاطب جمع می‌کردند، دو جوان به نام‌های «ویلیام هانا» و «جوزف باربرا» در بخش انیمیشن کمپانی مترو گلدن مایر، شخصیت‌های تام و جری را خلق کردند. در ابتدا آنها نام «جسپر» را برای گربه و نام «جینکس» را برای موش در نظر گرفته بودند. این انیمیشن در آن سال، به صورت صامت و در 114 قسمت کوتاه پخش شد. پروسه‌ی ساخت این انیمیشن در آن زمان بسیار وقت‌گیر و هزینه بر بود اما نتیجه این شد که بعد از گذشت نزدیک به یک قرن هنوز هم تام و جری جزو محبوب‌ترین کارتون‌ها است. و حالا جدیدترین نسخه این کارتون با عنوان تام و جری و کارخانه شکلات سازی در دسترس مردم قرار گرفته است.

البته کمپانی مترو گلدن مایر MGM چند سال بعد از پخش کارتون تام و جری بودجه‌ی ساخت انیمیشن را قطع کرد تا تمرکزش را بیشتر از تلویزیون به سینما ببرد. این شد که قسمت‌های قبلی بارها و بارها بازپخش شدند. گرچه «هانا» و «باربرا» دست روی دست نگذاشتند و خودشان کنترل کار را در بیرون از کمپانی به دست گرفتند.

از شخصیت‌های تام و جری در طی سال‌های بعد باز هم سریال ساخته شد. حدود 100 قسمت از کانال‌های مختلف تلویزیون ساخته و پخش شد. همچنین، تا کنون 14 فیلم سینمایی از تام و جری ساخته شده است. جدیدترین آن، تام و جری و کارخانه شکلات سازی ویلی وانکا محصول 2017 است. «ویلی وانکا» را پیش از این به عنوان شخصیت اصلی در داستان «ویلی وانکا و کارخانه شکلات سازی» دیدیم. حالا تصور کنید قرار است این موش و گربه بازیگوش وارد فضای کارخانه شکلات سازی شوند.

در داستان اصلی پسر بچه‌ای به نام «چارلی» با پیدا کردن یکی از 5 بلیت طلایی، برای رقابت با بقیه بچه‌ها و در نهایت بردن جایزه اصلی وانکا وارد کارخانه می‌شود. در این انیمیشن تام و جری در پیدا کردن بلیت ورود و در کارخانه برای پشت سر گذاشتن چالش‌ها به چارلی کمک می‌کنند.

امیدواریم از تماشای انیمیشن جذاب تام و جری و کارخانه شکلات سازی لذت ببرید. از دیگر انیمیشن های این مجموعه می توان به تام و جری و حمله مهاجمان فضایی نیز اشاره کرد. شما می توانید این انیمیشن جذاب را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید.