ماموریت خیلی ممکن | El agente 00-P2
سینمایی مدت زمان: 90 دقیقه سال تولید: 2009

دانلود انیمیشن ماموریت خیلی ممکن دوبله فارسی El agente 00-P2

در انیمیشن ماموریت خیلی ممکن گرم شدن کره زمین باعث آسیب دیدن گونه‌های جانوری در قطب شده است. مسئولان برای گرمایش زمین کاری نمی‌کنند و قطب شمال همچنان در حال ذوب شدن است. یک خرس قطبی کوچولو با پدر و مادرش برای هواخوری به پیک نیک رفته‌اند و از هوای برفی لذت می‌برند. ناگهان یکی از یخچال‌های اطراف آنها ذوب می‌شود و می‌ریزد. خرس کوچولو پدر و مادرش را از دست می‌دهد و یک چشمش آسیب می‌بیند. خبر این اتفاق تلخ در روزنامه‌ها چاپ می‌شود. مردم در حال کوچ به سرزمین‌های سردتر هستند. در این میان تنها کسانی سود می‌کنند که دستگاه‌های خنک کننده‌ی هوا می‌فروشند.

در ادامه انیمیشن ماموریت خیلی ممکن چند سال می‌گذرد و خرس کوچولو تبدیل به رئیس باندی خلافکار می‌شود. در سوی دیگر قطب شمال، در آکادمی پلیس، یک طوطی قرمز چاق به نام «تامبو» کار می‌کند. او دوست دارد یک جاسوس شود اما چون چندین بار در امتحانات مردود شده، دیگر به او اجازه‌ی شرکت در دوره‌ها را نمی‌دهند. بنابراین تامبو به عنوان نظافتچی مشغول به کار می‌شود.

در آزمایشگاهی سری که چندین محقق مشغول کار روی یک فرمول سری بودند یک انفجار رخ می‌دهد و همه‌ی محققان ناپدید می‌شوند. تنها کسی که باقی می‌ماند دکتر طوطی است که در آن زمان در گوشه‌ای خواب بوده است. از میان پزشکان او تنها کسی است که موفق شده ایراد فرمول را پیدا کند. حالا محققان اسیر خرس قطبی و زیردستانش هستند و نیروهای پلیس باید همه‌ی تلاش خود را برای حفظ جان دکتر طوطی به کار بگیرند. در این میان، تامبو به صورت اتفاقی وارد این ماجرای خطرناک می‌شود و وقت آن فرا رسیده که از آموخته‌هایش استفاده کند...

انیمیشن ماموریت خیلی ممکن دوبله فارسی که یک انیمیشن کمدی-اکشن مکزیکی و محصول سال 2009 به کارگردانی Andrés Couturier است، با ارجاع به فیلم‌های جاسوسی بزرگی مثل «جیمز باند» و «ماموریت غیرممکن» ساخته شده است. انیمیشن ماموریت خیلی ممکن دوبله فارسی را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید. ضمن آن که دیگر انیمیشن های محبوب سینمای جهان مانند سونیک خارپشت ، مرد عنکبوتی، هتل ترانسیلوانیا 3 ، دیو و دلبر ، جاسوسان نامحسوس ، شیمرو شاین ، زندگی پنهان حیوانات خانگی 1 ، درون و بیرون، انیمیشن روح 2020 و ... نیز در این وب سایت در دسترس شما قرار دارد.