لگو 2 | Lego Movie 2
سینمایی مدت زمان: 105 دقیقه سال تولید: 2019

دانلود انیمیشن لگو 2 دوبله فارسی - Lego Movie 2

در انیمیشن لگو 2 که در ادامه قسمت قبلی آن یعنی انیمیشن لگو 1 ساخته شده، پدر «فین» با یک خبر جدید از راه می‌رسد که برای او ناخوشایند است. ظاهرا پدر اجازه داده که «بیانکا»، خواهر کوچک «فین» هم با لگوها بازی کند. از آن طرف در شهر لگوها چند تاره وارد از راه می‌رسند. آنها لگوهای دوپلو هستند که از لگوهای معمولی خیلی بزرگترند. «اِمِت» مثل همیشه می‌خواهد به اهالی شهر روحیه بدهد و به آنها ثابت کند که همه چیز آرام است و با دوپلوها دوست هستند. برای همین هم با لگو یک قلب درست می‌کند و به نشان صلح و دوستی به آنها می‌دهد اما اتفاق عجیبی می‌افتد. لگوی دوپلویی آن قلب را می‌خورد. در واقع او می‌خواهد تمام شهر لگویی را از بین ببرد.

از آن به بعد هرچه لگوها تلاش می‌کنند شهر را بازسازی کنند، در یک چشم به هم زدن دوباره با ورود دوپلوها همه چیز خراب می‌شود. در واقع سرعت تخریب آنها چندین برابر سرعت بازسازی لگوها است. آنها به هر سازه‌ی زیبا و درخشانی جذب می‌شوند و با یک حرکت آن را نابود می‌کنند. چند سال می‌گذرد و از شهر زیبای لگوها چیزی باقی نمی‌ماند. آنها از تمام ابرقهرمان‌هایی که دارند کمک می‌گیرند تا جلوی تخریب بیشتر شهر را بگیرند اما حتی از آنها هم خبری نمی‌شود.

در ادامه انیمیشن لگو 2 کمی آن طرف‌تر آنها شهری دیگر می‌سازند و اسمش را آخرالزمان‌آباد می‌گذارند. اگرچه دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست اما «امت» سعی می‌کند همه چیز را مثبت ببیند و به «لوسی» و بقیه روحیه بدهد. کمی بعد یک سفینه‌ی ناشناس از راه می‌رسد و تعدای از دوستان «امت» از جمله لوسی را با خودش می‌برد. حالا او باید دست به کار شود و فکری بکند.

کمپانی برادران وارنر، انیمیشن لگو 2 را که دنباله‌ انیمیشن لگو 1 و جزو مجموعه‌ی فیلم‌های لگویی است اوایل ٢٠١٩ منتشر کرد. فیلم لگویی قبلی که در سال ٢٠١٤ ساخته شد طرفداران زیادی داشت و نامزد اسکار شد اما این نسخه به فصل جوایز راه پیدا نکرد. با این حال فروش جهانی انیمیشن فیلم لگو 2 بیش از ١٩٢ میلیون دلار است که رقم خوبی نسبت به بودجه‌ی آن محسوب می‌شود.

اگر به تماشای انیمیشن های ساخته شده در سال 2019 علاقه دارید از شما دعوت می کنیم انیمیشن سونیک خارپشت را به عنوان یکی از جذاب ترین تولیدات این سال و نیز انیمیشن فروزن 2 را که در ادامه انیمیشن پرطرفدار فروزن 1 ساخته شده است در وب سایت ویزور تماشا کنید.