نفرت انگیز | Abominable
سینمایی مدت زمان: 97 دقیقه سال تولید: 2019

دانلود انیمیشن نفرت انگیز 2019 abominable

دانلود انیمیشن abominable

ماجرای انیمیشن نفرت‌انگیز اینطور شروع می‌شود که یک موجود پشمالوی بزرگ از یک شرکت بزرگ تحقیقاتی در شانگهای فرار می‌کند. افراد شرکت با هلیکوپتر، ماشین‌های گشت و هرامکاناتی که در دسترس دارند به دنبال او می‌گردند. کمی آن طرف‌تر، در شهر، دختری به نام «یی» با مادر و مادربزرگش زندگی می‌کند. او به دور از چشم آنها در تعطیلاتش کار نیمه وقت انجام می‌دهد. «یی» تصمیم دارد به جاهای دیدنی چین سفر کند. برای این کار روی پشت بام خانه برای خودش یک مخفیگاه ساخته که در آن برای سفرش برنامه ریزی کند و حالا در مرحله‌ی پول جمع کردن است.

در ادامه داستان انیمیشن نفرت انگیز abominable یک روز او روی پشت‌بام با همان موجود پشمالوی بزرگ روبه‌رو می‌شود. اول از او می‌ترسد اما وقتی متوجه می‌شود که زخمی شده از پس‌اندازش برایش خرید می‌کند تا زخمش را پانسمان کند. «یی» متوجه می‌شود که این موجود یک پاگنده یا همان یتی است و دلش می‌خواهد به اورست برود. در این میان، هلیکوپتر جستجوگر از راه می‌رسد و پاگنده، یی و دوستانش مجبور به فرار می‌شوند. حالا که کمی از شهر دور شدند تصمیم می‌گیرند پاگنده را به خانه‌ی اصلی‌اش برسانند، به اورست!

پاگنده یا همان یتی، موجودی است که فیلم‌ها و انیمیشن‌های زیادی از آن ساخته شده است. یکی از این یتی‌های دوست داشتنی آقای لینک است. انیمیشن لینک گمشده دوبله فارسی و یا پا کوچولو نمونه‌های خوبی از این نوع هستند. انیمیشن نفرت‌انگیز کار مشترکی از دریم‌ورکس Dreamworks و پرل‌استودیو است. این انیمیشن، اواخر تابستان ٢٠١٩ در فستیوال فیلم تورنتو اکران شد. انیمیشن نفرت‌انگیز abominable از همان زمان نقدهای مثبتی دریافت کرد و با توجه به اینکه جزو انیمیشن‌های کم‌بودجه بود، به فروش جهانی نزدیک به ٢٠٠ میلیون دلار رسید. این انیمیشن ماجراجویانه و کمدی اگرچه در فصل جوایز رقیبان سرسختی داشت و پایش به اسکار باز نشد اما به واسطه داشتن محتوای خوبش در بین مردم به محبوبیت رسید. امیدواریم از تماشا و دانلود انیمیشن abominable نفرت انگیز دوبله فارسی لذت ببرید.

نقد و بررسی

sna ۹۹/۰۱/۰۳
khyliiiii awliii bod

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.