خوش قدم (زبان اصلی) | Happy Feet
زبان اصلی مدت زمان: 108 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن خوش قدم زبان اصلی Happy Feet

دانلود انیمیشن خوش قدم 1 زبان اصلی

داستان انیمیشن خوش قدم در قطب جنوب اتفاق می‌افتد. پنگوئن‌های امپراتور برای پیدا کردن جفت باید بلد باشند برقصند و آواز بخوانند. دو پنگوئن به نام‌های «ممفیس» و «نورماجین» که خیلی عاشقانه زندگی خود را شروع کردند قرار است بچه دار شوند. طبق شیوه‌ی زندگی پنگوئن‌ها، پدر باید تخم را نگه دارد و مادر برای فصل ماهیگیری با دیگر پنگوئن‌های ماده راهی شود. «نورماجین» هم تخم را به «ممفیس» می‌سپارد و می‌رود.

در نبود مادرها، پدرها وظیفه دارند در توفان و سرما و تحت هر شرایطی، تخم را گرم نگه دارند. همه در حال حرکت و آواز خواندن هستند که ناگهان تخم از دست «ممفیس» رها می‌شود و در حالی که قل می‌خورد وسط برف‌ها می‌افتد. او وحشت‌زده می‌شود اما خیلی زود دوباره آن را برمی‌دارد. بالاخره شب‌های طولانی زمستان سپری می‌شوند و خورشید دوباره در آسمان شروع به درخشش می‌کند. در همین زمان، جوجه پنگوئن‌ها هم یکی پس از دیگری سر از تخم بیرون می‌آورند.

در ادامه انیمیشن خوش قدم ، ممفیس همچنان منتظر آمدن فرزندش است. او که خودش می‌داند خرابکاری کرده است، امیدی به تولد جوجه ندارد اما بالاخره او سر از تخم در می‌آورد. نام او را «مامبل» می‌گذارند. او از بدو تولد شروع می‌کند به درجا زدن با پاهایش و می‌گوید به این شکل خوشحالیش را نشان می‌دهد. همه او را با تعجب نگاه می‌کنند و «ممفیس» خیلی سریع او را آرام می‌کند. بالاخره مادرها برمی‌گردند و همه چیز به روال عادی برمی‌گردد.

جوجه‌ها به مدرسه می‌روند تا آواز خواندن و رقصیدن یاد بگیرند. در آنجا دختری به نام «گلوریا» از همه بهتر آواز می‌خواند و حتی نظر بقیه پنگوئن‌ها را جلب می‌کند. اما «مامبل» اصلا صدای خوبی ندارد و نمی‌داند چطور آواز بخواند. معلم از طرز آواز خواندن او تعجب می‌کند و بچه‌ها او را مسخره می‌کنند تا اینکه «گلوریا» آنها را آرام می‌کند. پدر و مادر «مامبل» برایش معلم خصوصی آواز می‌گیرند اما فایده‌ای ندارد. او خیلی بد آواز می‌خواند و فقط با پاهایش رقصی جدید و جالب اجرا می‌کند. «ممفیس» و «نورماجین» از این بابت نگران هستند چون ممکن است پسرشان همه عمرش تنها بماند و از جمع پنگوئن‌ها رانده شود...

انیمیشن خوش قدم که یک انیمیشن شاد و ماجراجویانه است ، در اواخر سال 2006 اکران شد و نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد. این انیمیشن، از میان رقیبان خود یعنی انیمیشن ماشین ها و انیمیشن خانه هیولا توانست برنده اسکار بهترین انیمیشن سال شود. همچنین، خوش قدم Happy Feet جایزه گلدن گلوب و جایزه بفتا را در همین بخش به دست آورد.

دیگر انیمیشن محبوب این سال انیمیشن بر آب رفته است که می توانید آن را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید. ضمن آن که جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی از جمله انیمیشن سونیک خارپشت، جاسوسان نامحسوس ، فروزن 2 ، ترول ها 2 ، اسکوب و ... نیز در وب سایت ویزور در در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

بالای ۶ سال