لگو 1 | The Lego Movie
سینمایی مدت زمان: 100 دقیقه سال تولید: 2014

دانلود انیمیشن لگو 1 با دوبله فارسی - The Lego Movie 1

دانلود فیلم لگو 1 دوبله فارسی

ماجرای انیمیشن لگو 1 از اینجا شروع می شود که در دنیای لگوها، «ارباب تجارت»، یک ابرسلاح به نام «کراگِل» را از جادوگری خردمند و نابینا به نام «ویتروویوس» می‌دزدد. او به ارباب تجارت هشدار می‌دهد که قطعه‌ای گمشده وجود دارد که یک روز یک مرد آن را پیدا کرده و او را شکست می‌دهد. او به جادوگر بی‌توجهی می‌کند و می‌رود. ٨ سال و نیم می‌گذرد.

ادامه داستان انیمیشن لگو 1 از آپارتمان یک کارگر ساختمانی تنها به نام «اِمت» شروع می‌شود. او هرروزش را شاد و پرانرژی شروع می‌کند. او بسیار قانون‌مند است و همه همسایه‌هایش او را دوست دارند. یک روز بعد از اتمام ساعت کاری، او متوجه یک مورد مشکوک می‌شود و می‌رود تا در محوطه کارگاه ساختمان سازی سر و گوشی آب بدهد. او می‌بیند یک نفر با یک دستگاه ردیاب انگار دنبال چیزی می‌گردد. «امت» که شهروندی وظیفه‌شناس است تصمیم می‌گیرد به پلیس اطلاع بدهد اما ناگهان چهره‌ی آن فرد ناشناس را می‌بیند که دختری بسیار زیبا است. او خشکش می‌زند و دختر فرار می‌کند.

«امت» تصمیم می‌گیرد او را دنبال کند اما در یک گودال خیلی خیلی عمیق می‌افتد و در آنجا جسمی درخشان را می‌بیند. همین که به آن دست می‌زند تصاویر محوی از آخرین مکالمه‌ی «ارباب تجارت» و «ویتروویوس» را می‌بیند که انگار قرار است یک روز یک نفر «قطعه‌ی مقاومت» را پیدا کند. سپس بیهوش می‌شود و دستبند به دست در اداره‌ی پلیس بیدار می‌شود. یک پلیس (که گاهی خوب و گاهی بد است) در حال بازجویی از او می‌پرسد که چطور درست چند روز مانده به اینکه ارباب تجارت با کراگل دنیا را نابود کند، کارگری ساده مثل او قطعه مقاومت را پیدا کرده است.

«امت» گیج شده و اصلا نمی‌داند که آن افسر پلیس درباره چه چیزی صحبت می‌کند. ناگهان پلیس بد او را به یک آزمایشگاه می‌برد تا در آنجا قطعه مقاومت که به پشتش چسبیده را نابود کند. در همین حین، یک نفر از راه می‌رسد، همه را یک تنه کنار می‌زند و «امت» را نجات می‌دهد. او در واقع همان دختر زیبایی است که امت قبلا دیده بود. دختر خودش را «لوسی» معرفی می‌کند و بسیار با احترام با «امت» برخورد می‌کند چون او می‌داند که فرد برگزیده را پیدا کرده است. جالب اینجا است که «امت» روحش هم از این ماجراها خبر ندارد. آیا او می‌تواند قهرمان مردم شود؟ تماشا و دانلود فیلم لگو 1 دوبله فارسی را از دست ندهید.

انیمیشن لگو 1 The Lego Movie سال 2014 اکران شد و بخاطر داستان جالب و فضای کمدی‌اش بازخورهای بسیار خوبی دریافت کرد. این انیمیشن نامزد جوایز بزرگی مثل اسکار ، گلدن گلوب و بفتا نیز شده است. قسمت دوم این انیمیشن با عنوان لگو 2 سال 2019 پخش شد. انیمیشن لگو 1 و  نیز انیمیشن پنگوئن های ماداگاسکار که دیگر انیمیشن محبوب 2014 است را می‌توانید از سایت و یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.

ما در وب سایت ویزور امکان دانلود و تماشای جدیدترین انیمیشن های 2020 مانند فروزن، مینیون ها ظهور گرو ، به پیش، ترول ها 2 و ... را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

بالای ۶ سال