دماغ دراز کوچولو | Little Longnose
سینمایی مدت زمان: 77 دقیقه سال تولید: 2003

دانلود انیمیشن دماغ دراز کوچولو با دوبله فارسی Little Longnose

در انیمیشن دماغ دراز کوچولو جاکوب پسر مهربان و خوش قلبی است. پدرش کفاش است و مادرش در بازار شهر میوه و سبزی می‌فروشد. او هم در کارهای پدر و مادرش به آنها کمک می‌کند. یک روز که او به بازار می‌رود تا به مادرش سر بزند، از ماموران پادشاه می‌شنود که پرنسس گرتا ناپدید شده است و برای پیدا کردنش به کمک مردم احتیاج دارند. در همین لحظه یک پیرزن زشت و عجیب به مغازه‌ی مادر جاکوب می‌رود. او بعد از غر زدن‌های زیاد بالاخره 7 کلم برگ می‌خرد از جاکوب می‌خواهد تا آنها را برایش تا خانه حمل کند. جاکوب زیاد از پیرزن خوشش نمی‌آید اما با اصرار مادرش بالاخره راهی می‌شود.

در ادامه انیمیشن دماغ دراز کوچولو آنها به بالای کوه و کلبه‌ی پیرزن می‌روند. زمانی که جاکوب داخل کلبه می‌شود می‌بیند که مثل یک قصر بزرگ است. پیرزن به او می‌گوید گاهی همه چیز آن طور که ما می‌بینیم نیست. سپس پیرزن به جاکوب وعده‌ی شهربازی، زره شوالیه، سکه طلا و هر چیزی که فکر می‌کند او دوست داشته باشد می‌دهد و در عوض از او می‌خواهد در زنده کردن یک سنگ به او کمک کند. آن سنگ یک هیولای پلید است که برای احیا شدن نیاز به نیروی خوبی دارد و این خوبی در جاکوب وجود دارد.

جاکوب تمام پیشنهادات پیرزن جادوگر را رد می‌کند و می‌گوید مهم این است که قلب مهربان داشته باشی. پیرزن هم او را به یک کوتوله‌ی گوژپشت و دماغ دراز تبدیل می‌کند و می‌گوید حالا با خوبی دل بقیه را به دست بیاور. همچنین او پرنسس گرتا را هم به یک غاز تبدیل می‌کند و حالا جاکوب و گرتا اسیر نفرین جادوگر شده‌اند...

انیمیشن دماغ دراز کوچولو Little Longnose یک انیمیشن روسی است که به روش سنتی یا دستی تهیه شده است. این انیمیشن بر اساس یک داستان فانتزی با همین نام از نویسنده‌ی آلمانی «ویلهلم هاوف» ساخته شده است. تهیه کننده‌ی این اثر DreamWorks Animation است. این انیمیشن 20 مارس 2003 در روسیه اکران شد و بازخوردهای خوبی از تماشاگران گرفت. انیمیشن دماغ دراز کوچولو دوبله فارسی را می‌توانید از اپلیکیشن و وب سایت ویزور تماشا کنید. جدیدترین انیمیشن های روز دنیا نیز از جمله انیمیشن متصل ، ویلوبی ها، ترول ها 2 ، هتل ترانسیلوانیا، جاسوسان نامحسوس و ... در وب سایت ویزور برای دانلود و تماشا در دسترس شما علاقمندان گرامی قرار دارند.