ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی | Cloudy with a Chance of Meatballs
سریال ها › ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی مدت زمان: 0 دقیقه سال تولید: 2017

دانلود انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی - Cloudy with a Chance of Meatballs

سریال انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی چند سال بعد از فیلم انیمیشنی با همین نام توسط Columbia Pictures ساخته شد. قسمت اول این انیمیشن، سال 2009 و در قسمت دوم سال 2013 پخش شد. ماجرا هم از این قرار بود که مخترع جوانی به نام «فلینت» برای مشکل کمبود مواد غذایی در شهر محل سکونتش، دستگاهی اختراع کرد که آب را به غذا تبدیل می‌کرد. تا قبل از آن مردم ماهیگیری می‌کردند و بیشتر غذای آنها ساردین بود اما بعد از رونمایی از اختراع فلینت تنها کافی بود به آن دستگاه یک منو داد تا طبق آن غذا را تولید کند. بعد از مدتی که انتظارات مردم زیاد شد، دستگاه دچار مشکل شد و شهر با بارش مواد غذایی غول‌آسا از آسمان مواجه شد. در قسمت دوم، فلینت با همکاری سم و دوستان دیگرش، شهرشان را نجات دادند، این بار نه از دست مواد غذایی غول‌آسا بلکه از نقشه‌های شیطانی دانشمندی که در نظر داشت تا از آنها به نفع خودش استفاده کند.

این سریال که با همان نام اصلی انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ساخته شده است، سال 2017 پخش شد. شخصیت‌های این سریال همان شخصیت‌های اصلی انیمیشن ها هستند. در واقع این سریال پیش درآمدی بر انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی است. داستان در زمان نوجوانی فلینت و سم اتفاق می‌افتد. در ابتدا می‌بینیم که سم و خانواده‌اش تازه به شهر آمده‌اند و او به عنوان دانش‌آموز جدید وارد مدرسه می‌شود. او می‌گوید که به هواشناسی علاقمند است و دوست دارد در آینده در این شغل مشغول به کار شود. فلینت هم در دورانی است که روی اختراعاتش کار می‌کند و دوست دارد چیزی اختراع کند که آینده را تغییر دهد. حالا آنها به عنوان همکلاسی و دو دوست ماجراهای مختلفی را پشت سر می‌گذارند.

تمام قسمت‌های انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی با دوبله فارسی را می‌توانید از سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا کنید. ضمن آن که از شما دعوت میکنیم در وب سایت ویزور جذاب ترین انیمیشن 2017 یعنی انیمیشن بچه رئیس زبان اصلی را نیز تماشا کنید.

اگر به تماشای انیمیشن های 2020 هم علاقه‌مندید، می‌توانید این انیمیشن های جذاب مانند کهن قصه های وحشی گری ، به سوی خانه، دث استروک: شوالیه ها و اژدهایان ، سه خرس کله پوک، مدرسه کرانستون منطقه هیولا و ... را نیز با بالاترین کیفیت در وب سایت ویزور تماشا کنید.

نقد و بررسی

۹۹/۰۳/۲۸
عععععععععععععععااااالللییییییی هست خیلی قشنگه ی فیلم دیگه مثل همین بهم پیشنهاد بدید

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.