لینک گمشده | Missing Link
سینمایی مدت زمان: 93 دقیقه سال تولید: 2019

دانلود انیمیشن لینک گمشده دوبله فارسی Missing Link 2019

انیمیشن لینک گمشده درباره دانشمند ماجراجویی به نام «سر لیونل فراست» نامه‌ای دریافت می‌کند که با آن بالاخره می‌تواند وجود ساسکواچ یا پاگنده‌ را تایید کند. او که در ارائه‌ی مدرک برای کشفیات اخیرش دچار مشکل شده بود و در جامعه دانشمندان پذیرفته نمی‌شد با یکی از رقیبان سرسختش در انجمن دانشمندان شرط می‌بندد که در صورت واقعی بودن پاگنده بتواند بالاخره عضو انجمن شود. سر لیونل که معتقد است گونه‌هایی مثل آقای لینک مثل یک پیوند پنهان در روند تکامل بشر هستند برای پیدا کردن او بار سفر می‌بندد.

ملاقات سر لیونل فراست و آقای لینک خیلی زود اتفاق می‌افتد. او که بالاخره موفق شده لینک گمشده را پیدا کند، تصمیم می‌گیرد به عنوان مدرک او را با خودش ببرد اما خواسته‌ی آقای لینک این است که به شهرگمشده برود و دیگر همنوعانش را پیدا کند. نقشه‌ی شهر گمشده، در گاوصندوق منزل «آدلینا» دوست سابق سر لیونل است. حالا آنها باید با هم سفری را به سوی شهر گمشده آغاز کنند و همزمان سر لیونل هم وجود لینک را اثبات کند و به آرزویش برسد. در این مسیر مشکلات زیادی برایشان به وجود می‌آید. باید دید آیا آنها از عهده‌ی این ماموریت بر می‌آیند؟

انیمیشن لینک گمشده (Missing Link) به کارگردانی Chris Butler با ژانری ماجراجویانه و کمدی، اوایل 2019 اکران شد. بودجه‌ی این استاپ‌موشن حدود 100 میلیون دلار بود. اگرچه برنده‌ی بهترین انیمیشن در جوایز گلدن گلوب شد، جایزه اسکار را به رقیبش انیمیشن داستان اسباب بازی 4 باخت. انیمیشن لینک گمشده در کل نامزد 38 جایزه شد و از این میان 5 جایزه را از آن خود کرد. با این وجود این فیلم در گیشه موفق نبود و رقم کل فروشش به بودجه آن نرسید.

 به طور کلی انیمیشن لینک گمشده بازخوردهای نسبتا خوبی از مردم و منتقدان دریافت کرد. این انیمیشن مناسب برای گروه سنی بالای شش سال است و  در آن مفاهیمی مثل همدلی و دوستی و کارگروهی نمایش داده می‌شود. انیمیشن لینک گمشده دوبله فارسی را در اپلیکیشن و سایت ویزور ببینید.

از شما دعوت می کنیم تا دیگر انیمیشن های جذاب سال 2019 مانند انیمیشن فروزن 2 را نیز در وب سایت ویزورکیدز تماشا کنید. ضمنا ده ها انیمیشن دوبله فارسی جدید از جمله گرگ مادرزاد ، به پیش، مینیون ها ظهور گرو ، اسکوب، ایوان بی نظیر و ... که از تولیدات سال 2020 هستند در وب سایت ویزورکیدز برای تماشا و دانلود در دسترس شما عزیزان قرار گرفته‌اند.