شرلوک نومز (زبان اصلی) | Sherlock Gnomes
زبان اصلی مدت زمان: 86 دقیقه سال تولید: 2018

دانلود انیمیشن شرلوک نومز - Sherlock Gnomes

دانلود انیمیشن شرلوک نومز زبان اصلی

انیمیشن شرلوک نومز اثری از John Stevenson در ادامه‌ قسمت قبلی یعنی نومئو و ژولیت ساخته شده است. در قسمت قبل دیدیم که نوم‌های آبی و قرمز بعد از یک سری اتفاقات ناراحت کننده، بالاخره دشمنی را کنار گذاشتند و نومئو و ژولیت به هم رسیدند. صاحبخانه‌ها هم دشمنی را کنار گذاشتند و با هم ازدواج کردند.

در این قسمت ماجرا با شرلوک، کارآگاه بزرگ، شروع می‌شود. در موزه‌ی تاریخ طبیعی یک نوم شرور به نام «موریاتی» یک نوم را گروگان می‌گیرد. در نهایت با دخالت شرلوک نومز و همکارش دکتر واتسون ماجرا ختم به خیر می‌شود. صاحب خانه‌ی قرمز و صاحب خانه‌ی آبی یک خانه‌ی جدید بنفش در لندن خریدند و به آنجا نقل مکان می‌کنند. حالا در باغ نوم‌های آبی و قرمز در کنار هم هستند. البته باغی که در آن هستند به زیبایی خانه قبلی نیست و همه از این بابت نارحت هستند.

در ادامه داستان انیمیشن شرلوک نومز، در باغ جدید، «لیدی بلوبری» و «لرد ردبریک» نوم‌ها را دور هم جمع می‌کنند و اعلام بازنشستگی می‌کنند. آنها نومئو و ژولیت را به عنوان جایگزین انتخاب می‌کنند. حالا آنها قرار است رهبر نوم‌ها باشند و باغ را برای بهار آماده کنند. اما اتفاقات شومی در حال رخ دادن هستند. در سوی دیگر شهر به شرلوک نومز خبر می‌رسد که نوم‌ها در حال ناپدید شدن هستند. حدس شرلوک نومز این است که پشت همه این قضایا موریاتی حضور دارد.

باغ «نومئو» که فکر می‌کند باید بیشتر نظر ژولیت را جلب کند تصمیم می‌گیرد گل ارکیده مورد علاقه‌ی او را از گلفروشی نزدیک خانه تهیه کند. او با کمک دوستش و یک نقشه راهنما به سمت گلفروشی می‌رود اما نقشه‌اش خوب پیش نمی‌رود و آژیر گلفروشی به صدا در می‌آید و او به سختی فرار می‌کند. وقتی برمی‌گردد، «ژولیت» از دستش عصبانی است که جانش را به خطر انداخته است. آنها در حال دعوا هستند که صدایی می‌شنوند. وقتی به باغ می‌روند، می‌بینند که همه‌ی نوم‌ها ناپدید شده‌اند. در همان زمان شرلوک نومز و دکتر واتسون از راه می‌رسند. حالا باید دید آیا این کارآگاه حرفه‌ای می‌تواند این معما را حل کند؟ تماشا و دانلود انیمیشن شرلوک نومز زبان اصلی را از دست ندهید.

شما می توانید هم اکنون انیمیشن شرلوک نومز زبان اصلی و دیگر انیمیشن های محبوب 2018 مانند هتل ترانسیلوانیا 3 را از وب سایت ویزور تماشا کنید.

بالای ۶ سال