فصل موج سواری 2 | Surf’s Up 2: WaveMania
سینمایی مدت زمان: 83 دقیقه سال تولید: 2017

دانلود انیمیشن فصل موج سواری 2 دوبله فارسی Surf's Up 2 WaveMania

انیمیشن فصل موج سواری 2 حدود ١٠ سال بعد از قسمت اول انیمیشن فصل موج سواری و به صورت DVD در ژانویه 2017 به بازار عرضه شد. در قسمت اول که مستندی درباره‌ی قهرمان داستان یعنی «کودی» بود دیدیم که او چطور با تلاش بسیار به هدفش رسید و یک موج سوار محبوب و موفق شد. اگرچه او در مسابقات جزیره پنگو نفر اول نشد اما توانست الگوی زندگیش «زی بزرگ» را ببیند و او را نجات بدهد.

در انیمیشن فصل موج سواری 2 دو سال از اتفاقات انیمیشن فصل موج سواری 1 گذشته است. کودی حالا 19 ساله است و در جزیره پنگو زندگی می‌کند. در یک شبکه ورزشی مخصوص پنگوئن‌ها به نام SPEN در بخشی مربوط به مسابقات موج‌سواری، کودی را بعد از زی بزرگ، بهترین موج سوار معرفی می‌کند. کودی حرکات جدید و حیرت‌انگیزی به ورزش موج سواری اضافه کرده است که همه‌ی تماشاگران از دیدنش انگشت به دهان مانده‌اند. دهمین دوره مسابقات «بیگ زی» یا همان زی بزرگ است و رقیب کودی، «تانک» که چندین بار قهرمان این مسابقات شده در حال تمرین برای این مسابقات است. رقیب دیگر او خروسی به نام «جو» است که امتیازهایشان نزدیک به کودی است.

«لانی» پنگوئن زیبایی که غریق نجات بود را به یاد دارید؟ حالا او یک مدرسه‌ی موج سواری در پنگو تاسیس کرده است که در آن کودی تجربیات و مهارت‌هایش را به کودکان آموزش می‌دهد. جو خروسه به کودی می‌گوید که گروه «پنج خفن The Hang 5» قرار است به جزیره بیایند. کودی از کودکی طرفدار این گروه بزرگ موج سواری بوده و دیدن آنها برایش بسیار هیجان انگیز است. بنابراین یک مهمانی به مناسبت ورود آنها ترتیب می‌دهد. در شب مهمانی متوجه می‌شود که گروه پنج خفن قرار است به مکانی ناشناخته بروند و روی بلندترین موج‌ها سواری کنند. او هم بدش نمی‌آید آنها را همراهی کند...

انیمیشن فصل موج سواری 2 : عطش موج سواری را می‌توانید با دوبله‌ فارسی اختصاصی از ویزور کیدز دانلود کنید یا به صورت آنلاین تماشا کنید و لذت ببرید. ضمن آن که به شما پیشنهاد می کنیم دیگر انیمیشن های محبوب و جذاب روز دنیا مانند شگفت انگیزان 2 ، ترول ها، داستان اسباب بازی 4 ، درون و بیرون، هتل ترانسیلوانیا 3 ، سگ های نگهبان و ... را نیز در این وب سایت تماشا کنید.

بالای ۶ سال
کمدی

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.