درخت آرزوها | The Wishmas Tree
سینمایی مدت زمان: 1 دقیقه سال تولید: 2020

دانلود انیمیشن درخت آرزوها The Wishmas Tree

انیمیشن درخت آرزوها یک انیمیشن استرالیایی است. این انیمیشن 27 فوریه 2020 اکران شده است و بازخوردهای نسبتا خوبی از تماشاگران گرفته است. در این انیمیشن تغییرات زیست محیطی و اهمیت دادن به طبیعت مورد توجه قرار گرفته است. درخت آرزوها اولین اثر سینمایی بلند از کارگردان استرالیایی «ریکارد کاسو» است و در استودیو انیمیشن سازی Like A Photon Creative ساخته شده است.

انیمیشن درخت آرزوها با نقل یک افسانه از سال‌ها پیش شروع می‌شود. زمانی که سرزمین سرسبز و آباد حیوانات به یکباره تبدیل به بیابانی بی آب و علف شد. خورشید پوشیده شد و غذایی برای خوردن نبود. خطری بزرگ بر آن سرزمین سایه انداخت: انقراض! بسیاری از گونه‌ها از بین رفتند. در این میان یک صاریغ جوان، جایی امن برای پناه گرفتن پیدا کرد. او خیلی زود فهمید که در آنجا تنها نیست و چند حیوان شکارچی کوچولوی دیگر هم به آن مکان پناه برده‌اند. اما آنها تصمیم گرفتند حالا که انقراض به سرزمینشان آمده به هم رحم کنند و یکدیگر را نخورند. آنها یک گیاه پیدا کردند و با آن آرزو کردند که بقا به سرزمینشان برگردد. سپس انقراض از آنجا دور شد.

حالا در انیمیشن درخت آرزوها سال‌ها از آن اتفاق گذشته و حیوانات در شهر پناهگاه امن در کنار هم در امنیت زندگی می‌کنند. در این شهر هیچ حیوانی حق شکار دیگری را ندارد و از این نظر پناهگاه امن جای خوبی برای زندگی است. آب و هوا معتدل و گرم است و این باعث شده است که همه جا سرسبز و خرم باشد. حیوانات هر سال زمانی که درخت آرزوها پر از شکوفه شده است، دور آن جمع می‌شوند و هر کدام یک شکوفه می‌چینند و آرزو می‌کنند. در این مراسم هیچ محدودیتی برای آرزو کردن وجود ندارد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنند این است که نباید آخرین شکوفه درخت را بچینند تا درخت سال آینده دوباره بتواند شکوفه بدهد.

«کری» یک صاریغ کوچولو است که شهرش را دوست ندارد. او دلش می‌خواهد از پناهگاه امن بیرون بزند و طبیعت وحشی را ببیند. در روز آرزو، او آرزو می‌کند که در شهرش برف ببارد. در نیمه شب او دوباره سراغ درخت می‌رود، آخرین شکوفه را می‌چیند و دوباره آرزو می‌کند. فردای آن روز اتفاقی عجیب می‌افتد. شهر از بارش برف سفیدپوش می‌شود اما یک اتفاق تلخ هم رخ می‌دهد؛ درخت آرزوها خشک می‌شود و می‌میرد. کری که خودش را مقصر می‌داند از «یارا» که دانای پیر پناهگاه امن است کمک می‌خواهد. یارا به او می‌گوید برای زنده کردن درخت باید از پناهگاه بیرون بروی و شکوفه جدید درخت آرزو را بیاوری. راه سخت و پرخطر است اما کری می‌خواهد اشتباهش را جبران کند. پیشنهاد می‌کنیم تماشای کارتون درخت آرزوها را از دست ندهید.

تریلر انیمیشن درخت آرزوها The Wishmas Tree را هم اکنون می‌توانید از ویزور کیدز تماشا کنید. انیمیشن درخت آرزوها دوبله فارسی به زودی در وب سایت و اپلیکیشن ویزور در دسترس خواهد بود. از دیگر انیمیشن های امسال انیمیشن بی باک 2020 است که با استقبال مخاطبانش روبرو شده است و تماشای آن را به شما علاقمندان گرامی پیشنهاد می‌کنیم.

انیمیشن درخت آرزوها دوبله فارسی به زودی در ویزور در دسترس شما علاقمندان عزیز قرار خواهد گرفت.

تصاویر فیلم