حیات وحش | The Wild
سینمایی مدت زمان: 94 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن حیات وحش دوبله فارسی The Wild

انیمیشن حیات وحش (با نام دیگر دنیای وحش) داستان زندگی شیری به نام «سامسون» را می‌گوید، که در باغ وحش سنترال پارک زندگی می‌کند، او در تلاش است تا به پسرش «رایان» یاد بدهد که چطور مانند یک شیر نر بالغ نعره بکشد. رایان یازده ساله است اما نعره کشیدنش باعث خندیدن بازدید کنندگان می‌شود. رایان بر این باور است که چون در باغ وحش بزرگ شده، نمی‌‌تواند همانند دیگر شیرهای همسن و سالش نعره بکشد. او با دیگر حیوانات باغ وحش مشورت کرده و تصمیم گرفته که از آنجا فرار کند.

رایان این ایده را با پدرش در میان می‌گذارد اما پدرش نظری خلاف او دارد و این کار را خطرناک می‌داند. سامسون که کودکی و جوانی‌اش را در حیات وحش جنگل گذرانده است داستان‌های زیادی برای تعریف کردن دارد و نعره‌هاش همه‌ی بازدیدکنندگان را به وجد می‌آورد. محبوب‌ترین حیوان باغ وحش اما یک کوالا به نام «نایجل» است که عروسک‌های او فروش بسیار خوبی در گیفت شاپ باغ وحش دارند.

در ادامه انیمیشن حیات وحش وقتی روز به پایان می‌رسد و همه باغ وحش را ترک می‌کنند نوبت به تفریح حیوانات می‌شود. در واقع زندگی آنها شب هنگام شروع می‌شود. در باغ وحش هم مثل جنگل، شیر سلطان است. سامسون، نایجل را به عنوان معاونش انتخاب کرده است و روزهای خوبی را با هم می‌گذرانند. آنها دوستی به نام «بنی» دارند که یک سنجاب کوچولو است و عاشق یک زرافه به نام «بریجیت» است. او دلش می‌خواهد از بریجیت خاستگاری کند اما هربار سامسون نظرش را عوض می‌کند. در این میان، رایان که تصمیمش را گرفته خودش را به جعبه‌های صادراتی می‌رساند تا به آفریقا برود. حالا سامسون و بقیه باید فکرهایشان را روی هم بریزند و نقشه‌ای بکشند تا رایان را به محیط امن باغ وحش برگرانند...

انیمیشن حیات وحش The Wild اثر کمپانی والت دیزنی در آوریل 2006 اکران شد و بازخوردهای خوبی از مردم گرفت اما آن چنان که انتظار می‌رفت در گیشه موفق نبود. این انیمیشن با بودجه‌ی 80 میلیون دلاری‌اش تنها کمی بیش از 102 میلیون دلار فروش داشت. امیدواریم از تماشای انیمیشن حیات وحش دوبله فارسی در ویزور لذت ببرید. اگر به فیلم ها و انیمیشن هایی با موضوع حیوانات علاقه دارید، از شما دعوت می کنیم انیمیشن هایی مانند زندگی پنهان حیوانات خانگی ، بچه های مزرعه، شهر حیوانات ، ماداگاسکار، گروهبان استابی یک قهرمان آمریکایی و... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید.

بالای ۶ سال

نقد و بررسی

۹۹/۰۳/۲۹
عععععععععععععععععععععاااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییی
علی ۹۹/۰۱/۱۳
جالب بود
۹۸/۱۲/۱۰
خوب بود
۹۸/۰۹/۰۱
عالی

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.