لگو اسکوبی دو هالیوود متروکه | Lego Scooby-Doo!: Haunted Hollywood
سینمایی مدت زمان: 74 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن لگو اسکوبی دو هالیوود متروکه دوبله فارسی Lego Scooby-Doo! Haunted Hollywood

در انیمیشن لگو اسکوبی دو هالیوود متروکه گروه میستری یک ماموریت جدید دارند. «شگی» و «اسکوبی دو» به برج فانوس دریایی می‌روند تا مثل همیشه طعمه‌ای برای به دام انداختن هیولا باشند. «فرد»، «ولما» و «دافنه» هم در ساحل تله کار گذاشتند تا به محض رسیدن هیولا او را دستگیر کنند. بعد از یک تعقیب و گریز بالاخره آنها هیولای دریایی را دستیگر می‌کنند تا پرده از این راز بردارند.

در ادامه انیمیشن لگو اسکوبی دو هالیوود متروکه شگی و اسکوبی که بعد از این عملیات حسابی گرسنه شده‌اند به دوستانشان پیشنهاد می‌دهند تا به یک رستوران بروند و غذا بخورند. آنها خوردن اسنک اسکوبی را ترک کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند یک غذای درست و حسابی بخورند. همین که همگی وارد رستوران می‌شوند با یک کوه از همبرگرهای خوشمزه روبه‌رو می‌شوند. شگی و اسکوبی بدون سوال پرسیدن سراغ همبرگرها می‌روند و تقریبا همه‌ی آنها را می‌خورند.

صاحب رستوران متعجب به آنها نگاه می‌کند و می‌گوید که این همبرگرها برای مسابقه بزرگ همبرگرخوری بود. شرکت کنندگان مسابقه که روی صندلی‌های خود منتظر شروع بودند، با دیدن غذا خوردن این دو نفر از مسابقه انصراف می‌دهند. در همین لحظه صاحب رستوران با یک کاپ قهرمانی از راه می‌رسد و به شگی و اسکوب جایزه می‌دهد. آنها برنده‌ی یک تور بازدید از هالیوود شدند و می‌تواند دوستانشان را با خود ببرند. گروه میستری شاد و خوشحال سوار بر اتومبیل به سمت هالیوود می‌روند. اولین مقصد آنها استودیو بریکتون است که ظاهر خوبی ندارد و انگار متروکه است. این بار قرار است چه اتفاقی بیوفتد؟ ماجرای این قسمت را از دست ندهید.

اسکوبی دو با پخش یک سریال تلویزیونی در سال 1969 به دنیا معرفی شد. این سریال به قدری محبوب و موفق واقع شد که از آن اسپین-آف‌های بسیاری ساخته شد. انیمیشن لگو اسکوبی دو هالیوود متروکه Lego Scooby-Doo!: Haunted Hollywood یکی از این‌ها است و توسط Warner Bros. Animation ساخته شده است. این انیمیشن کمدی و ماجراجویانه، بیست و ششمین عنوان از مجوعه‌ی اسکوبی دو است و به صورت DVD پخش شده است. همچنین این انیمیشن اولین انیمیشن اسکوبی دو است که به صورت لگویی ساخته شده است. امیدواریم از تماشایانیمیشن لگو اسکوبی دو هالیوود متروکه  با دوبله فارسی در ویزور کیدز لذت ببرید.

اگر به تماشای انیمیشن های محبوب جدید علاقه دارید از شما دعوت می کنیم انیمیشن هایی مانند شگفت انگیزان، اسکوب ، بچه رئیس، انیمیشن به پیش ، مربی اژدها، ویلوبی ها و ... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید.