مرد عنکبوتی | Spider-Man
سینمایی مدت زمان: 66 دقیقه سال تولید: 2017

دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی دوبله فارسی Spider-Man

شخصیت اصلی انیمیشن مرد عنکبوتی یعنی مرد عنکبوتی یک ابرقهرمان خیالی در کتاب‌های مصور مارول کمیکس است. این شخصیت را «استن لی» خلق کرد و اولین بار در سال 1962 به دنیا معرفی شد. خیلی زود مرد-عنکبوتی به محبوبیت رسید و کتاب‌های مصوری با نام او چاپ و روانه بازار شدند. بیش از 700 نسخه از کتاب مرد عنکبوتی منتشر شده است. همچنین داستان‌های مختلفی از کنار آن شکل گرفت که آنها هم در زمان خودش گل کرد و فروش بالایی داشت. انیمیشن مرد عنکبوتی 2017 نیز محصولی از کمپانی Marvel Animation است که در این سال اکران شده است.

مرد عنکبوتی از کجا آمد؟ در داستان انیمیشن مرد عنکبوتی یک عنکبوت آلوده به رادیواکتیو دانش‌آموزی دبیرستانی به نام «پیتر پارکر» را نیش می‌زند. پیتر پسر خوش قلب و باهوشی است اما کمی بی دست و پا است و قدرت بدنی زیادی ندارد. بعد از اینکه عنکبوت او را نیش می‌زند، او به طرز فوق‌العاده‌ای قدرتمند می‌شود. همچنین او توانایی‌های عنکبوت‌ها را هم به دست می‌آورد. مثلا می‌تواند روی دیوار راه برود یا تار بتند و از آن برای کارهای مختلف استفاده کند. او از این قدرت جدیدی که به دست آورده برای محافظت از مردم و بعد از آن برای مبارزه با اشرار استفاده می‌کند.

از شخصیت مرد عنکبوتی چندین سری فیلم سینمایی ساخته شده است. در هر سری فیلم یک هنرپیشه متفاوت نقش مرد عنکبوتی را بازی کرده است. همچنین این شخصیت بعد از اتمام آخرین فیلم انتقام‌جویان و مرگ مربی‌اش با شکلی جدید و داستانی جدید همچنان به کارش ادامه داد. از کاراکتر مرد عنکبوتی، انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی هم ساخته شده است که هم بازخوردهای خوبی از طرفدارن و منتقدان گرفت و هم جوایز اسکار، گلدن گلوب و بفتا را از آن خود کرد.

در انیمیشن مرد عنکبوتی پیتر پارکر دبیرستانی و ماجراهای پیش روی او را می‌بینیم. او حالا یک ابرقهرمان نقابدار است که اشرار مبارزه می‌کند تا امنیت را برای مردم برقرار کند. تماشای این انیمیشن اکشن را از دست ندهید. دیگر انیمیشن های محبوب و پرطرفدار این روزها مانند سونیک خارپشت ، شگفت انگیزان، باب اسفنجی اسفنج در حال فرار ، سگ های نگهبان، بره ناقلا سینمایی ، جاسوسان نامحسوس، باب اسفنجی پاتریک من ، اسمورف ها و ... نیز در وب سایت ویزور در دسترس شما عزیزان قرار دارد.