شگفت انگیزان 2 | Incredibles 2
سینمایی مدت زمان: 118 دقیقه سال تولید: 2018

دانلود انیمیشن شگفت انگیزان 2 دوبله فارسی - Incredibles 2

دانلود انیمیشن شگفت انگیزهای 2 the incredibles 2018 با کیفیت عالی

انیمیشن شگفت انگیزان 2 دقیقا بعد از وقایع قسمت اول آن شروع می‌شود یعنی جایی که همه‌ی اعضای خانواده از انفجار جان سالم به در بردند. در این قسمت اوضاع کمی آرام شده و آقای شگفت انگیز و الاستی‌گرل مشغول رسیدگی به بچه‌هایشان شدند. تا اینکه یک دعوتنامه برای آنها می‌رسد. اما اینبار فقط از الاستی‌گرل کمک می‌خواهند. در نهایت او نان‌آور خانواده می‌شود و بچه‌ها را با پدرشان تنها می‌گذارد تا دوباره همان ابرقهرمانی شود که مردم به او نیاز دارند.

از طرفی آقای شگفت انگیز که تا قبل از آن فکر می‌کرد اداره خانه و بچه‌داری کار راحتی است به مشکل می‌خورد. او نه می تواند با دختر نوجوانش ارتباط برقرار کند و نه سر از تمرینات ریاضی پسرش در می‌آورد. از سویی، فرزند کوچک خانواده «جک جک» که انتظار می‌رفت کم دردسرترین باشد، خواب و خوراک را از آقای شگفت‌انگیز می‌گیرد و او مجبور می‌شود بچه را به «ادنا» بسپارد. قدرت‌های جک‌جک رو به افزایش است، پدر خانواده دیگر از عهده‌ی بچه‌ها بر نمی‌آید و مادرخانواده انگار در جایی به مشکل برخورده... برای پیگیری ادامه ماجرا دانلود انیمیشن شگفت انگیزهای 2 the incredibles 2018 با کیفیت عالی را از دست ندهید.

قسمت اول این کارتون یعنی انیمیشن شگفت انگیزان 1 بسیار مورد توجه واقع شد و توانست برنده‌ی دو جایزه اسکار شود. قسمت دوم انیمیشن شگفت انگیزان ، 14 سال بعد از انیمیشن شگفت انگیزان 1 توسط Brad Bird ساخته و اکران شد. با اینکه مخاطبان آن از کودک به نوجوان و از نوجوان به بزرگسال تبدیل شده بودند به قدری برایشان جذاب و تماشایی بود که جلوی گیشه صف کشیدند و این شد که انیمیشن شگفت انگیزان 2 رکورد فروش تمام انیمیشن ها را شکست و با گذشتن از رقم یک میلیارد دلار، عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تمام ادوار را به خودش اختصاص داد. اما در فصل جوایز بخت یارش نبود و عنوان بهترین انیمیشن را در جوایز اسکار و گلدن گلوب به رقیبش  انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی باخت.

هم اکنون شما را به تماشای انیمیشن شگفت انگیزان 2 با دوبله اختصاصی ویزورکیدز دعوت می کنیم. ضمنا علاوه بر دانلود انیمیشن شگفت انگیزان 2 the incredibles 2018 با کیفیت عالی ما در ویزور جدیدترین انیمیشن های 2020 از جمله انیمیشن به پیش ، مینیون ها 2، انیمیشن روح 2020 ، ویلوبی ها، انیمیشن بی باک و ... را نیز برای دانلود و تماشا در دسترس شما عزیزان قرار داده‌ایم که امیدواریم از تماشای آنها در این وب سایت لذت ببرید.

نقد و بررسی

۹۹/۰۳/۱۸
عاشق شدم، عالیه!!!!!
۹۸/۱۲/۲۸
عاللیییی
محمدحسین ۹۸/۱۲/۱۳
خیلی عالی بود

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.