عروس مرده | Corpse Bride
سینمایی مدت زمان: 72 دقیقه سال تولید: 2005

دانلود انیمیشن عروس مرده Corpse Bride با دوبله فارسی

دانلود کارتون عروس مرده

در انیمیشن عروس مرده در شهر کوچکی در انگلستان، «ویکتور ون دورت»، پسر یک دلال ماهی ثروتمند اما نوکیسه و «ویکتوریا اورگلوت»، دختر یک اشراف‌زاده‌ی بی‌پول قرار است با هم ازدواج کنند. تصمیم به این ازدواج و تدارکات آن را پدر و مادرهای آنها بر عهده داشتند و حالا یک روز مانده به مراسم عروسی، آنها قرار است برای اولین بار با هم ملاقات کنند و در حضور کشیش و والدینشان، صحبت‌های روز عروسی را تمرین کنند. ویکتور که اصلا آمادگی تعهد و ازدواج ندارد بعد از گذشت چند ساعت از تمرین همچنان نمی‌تواند جمله‌های کشیش را تکرار کند. او که احساس می‌کند همسر آینده‌اش را ناامید کرده است از خانه‌ی اورگلوت بیرون می‌زند و به سمت جنگل می‌رود.

در ادامه انیمیشن عروس مرده خواهید دید که ویکتور در جنگل و در میان انبوه شاخه‌های درختان، تمرین ازدواجش را شروع می‌کند. او بدون اشتباه همه‌ی جملات را درست ادا می‌کند و در نهایت حلقه ازدواج را در یک شاخه‌ی خشک که شبیه به دست است می‌گذارد. در همان لحظه آن شاخه شبیه به یک دست می‌شود و از میان خاک و گیاهان یک عروس مرده از جایش بلند می‌شود. ویکتور وحشت‌زده می‌شود و دوان دوان به سمت شهر می‌دود اما بعد بیهوش می‌شود و وقتی چشمش را باز می‌کند خود را در شهر مردگان می‌بیند. جایی که بر خلاف نامش از شهر زنده‌ها شادتر و رنگارنگ‌تر است و پر از موسیقی و رقص و شادی است.

ویکتور ظاهرا با یک عروس مرده ازدواج کرده اما او باید به دنیای زنده‌ها برگردد و خودش را برای ازدواج با ویکتوریا آماده کند. تماشای انیمیشن عروس مرده را که یکی از جذاب ترین و محبوب ترین انیمیشن های سال های اخیر است از دست ندهید.

انیمیشن عروس مرده کاری از تیم برتون و محصول سال 2005 است. این انیمیشن که در دوره‌ی ویکتوریایی لندن روایت می‌شود به صورت استاپ‌موشن تهیه شده است. انیمیشن عروس مرده بعد از اکران بازخورهای بسیار خوبی دریافت کرد و نامزد دریافت اسکار بهترین انیمیشن شد، هرچند جایزه آن سال به رقیبش انیمیشن والاس و گرومیت طلسم خرگوش رسید. انیمیشن عروس مرده دوبله فارسی را می‌توانید از ویزور کیدز دانلود و تماشا کنید. علاوه بر این انیمیشن، دیگر کارتون های محبوب و جدید سال های اخیر مانند سونیک خارپشت ، توت فرنگی کوچولو، سینمایی بره ناقلا ، پنگوئن های ماداگاسکار، باب اسفنجی پاتریک من و ... نیز در وب سایت ویزور در دسترس شما علاقمندان قرار دارد.

بالای ۶ سال
درام