اهریمن ساکن تباهی | Resident Evil Degeneration
سینمایی مدت زمان: 85 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن اهریمن ساکن تباهی با دوبله فارسی Resident Evil Degeneration

انیمیشن اهریمن ساکن تباهی با انفجاری اتمی در راکون سیتی شروع می‌شود. تمام ساکنان این شهر و شهرهای مجاور در خطر هستند. اخبار تصاویر انفجار را نشان می‌دهند و رئیس جمهور استعفا کرده است. در این حادثه انگشت اتهام بسیاری به سمت شرکت آمبرلا است. شعبه‌های این شرکت در اروپا اعلام ورشکستی کردند و این ضربه‌ی بزرگی به صنعت تولید مواد شیمیایی است.

در ادامه ماجرای انیمیشن اهریمن ساکن تباهی قربانیان حملات بیولوژیکی در سراسر دنیا در حال افزایش میلیونی هستند. برای مبارزه با حملات بیولوژیکی بودجه زیادی در نظر گرفته شده و شرکت داروسازی ویل فارما در نزدیکی هاردویل که حدود 100 هزار نفر جمعیت دارد یک تشکیلات تحقیقاتی راه اندازی کرده است. بعد از مدتی یکی از پزشکان این شرکت اطلاعاتی را افشا کرد. مردم به فعالیت ویل فارما اعتراض کردند و خواهان پایان کار آن شدند. اما سناتور دیویس به عنوان مشاور ارشد در ویل فارما مشغول کار است و مسلما اجازه‌ نمی‌دهد آنجا را تعطیل کنند.

شمار مبتلایان به ویروس تی رو به افزایش است. این بیماران به شکل مردگانی متحرک با ظاهری ترسناک و رنگ پریده هستند که در صورتی که فرصت کافی داشته باشند به افراد سالم حمله می‌کنند و آنها را مبتلا می‌کنند. افسر «کلر ردفیلد» برای انجام تحقیقاتی به هاردویل می‌آید، شاید او تنها امید مردم باشد...

انیمیشن اهریمن ساکن تباهی Resident Evil Degeneration که جزو مجموعه‌ی رزیدنت ایول است در ژاپن با نام «بایوهازارد: تباهی» شناخته می‌شود. این انیمیشن اکشن و ترسناک را سونی پیکچرز Sony Pictures ژاپن برای بزرگسالان تهیه کرده است. محیط این انیمیشن برگرفته از مجموعه فیلم‌های رزیدنت ایول نیست بلکه دقیقا شبیه به محیط بازی آن است که آن هم بر اساس بازی ترس و بقا است. انیمیشن اهریمن ساکن تباهی دوبله فارسی Resident Evil Degeneration را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. ما در ویزور جدیدترین انیمیشن های روز دنیا از جمله انیمیشن جاسوسان نامحسوس ، گرگ مادرزاد، انیمیشن به پیش ، اسکوب، انیمیشن روح 2020 و ... را برای دانلود و تماشا در دسترس شما علاقمندان گرامی قرار داده‌ایم که شما را به تماشای آن ها دعوت می‌کنیم.

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.