دهکده خرس ها | The Country Bears
سینمایی مدت زمان: 78 دقیقه سال تولید: 2002

دانلود انیمیشن خرس های دهکده با دوبله فارسی The Country Bears

انیمیشن خرس های دهکده The Country Bears محصولی از Walt Disney است. این انیمیشن در جولای 2002 اکران شد. در همان سال انیمیشن های عصر یخبندان و سیاره گنج نیز اکران شد. خرس های دهکده در کنار رقبایش شانس زیادی برای دیده شدن نداشت و در گیشه ناموفق بود. با این حال امتیاز نسبتا خوبی از بینندگان گرفت.

در انیمیشن خرس های دهکده ماجرا از این قرار است که: خرس های دهکده یک گروه 4 نفره موسیقی هستند که محبوبیت بسیاری در میان مردم دارند و کنسرت‌های باشکوه زیادی برگزار کرده‌اند. اما این گروه بعد از مدتی از هم جدا می‌شوند. حالا فقط نام آنها در اخبار و رسانه‌ها شنیده می‌شود. تلویزیون مستندی از آنها تهیه کرده و با طرفداران آنها مصاحبه می‌کند. همه عقیده دارند که این گروه موسیقی تا زمانی که در کنار هم بودند دوست داشتنی بودند و مردم دلشان برای تماشای اجراهای زیبای آنها در تالار دهکده تنگ شده است.

در گوشه‌ای از شهر «خرسی» که یک خرس قهوه‌ای کوچولو است توسط یک خانواده از انسان‌ها به فرزندی گرفته شده و با آنها زندگی می‌کند. او از طرفدارن پر و پا قرص گروه خرس‌های دهکده است و از تماشای آنها لذت می‌برد. اما مدتی است که خرسی به تفاوت‌هایی که با خانواده‌اش دارد فکر می‌کند. او تازه متوجه شده است که اصلا به برادرش «دکس» و به پدر و مادرش شباهت ظاهری ندارد.

پدر و مادری که سرپرستی او را قبول کرده‌اند چیزی راجع به گذشته‌اش به او نگفته‌اند. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه یک روز دکس به خرسی می‌گوید که از خانواده‌ی آنها نیست و به فرزندی پذیرفته شده است. خرسی هم دوست دارد درباره‌ی گدشته و خانواده‌ واقعی‌اش بیشتر بداند...

انیمیشن خرس های دهکده The Country Bears با دوبله فارسی را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزورکیدز تماشا کنید. همچنین تماشای دیگر انیمیشن‌های برتر سال 2002 مثل انیمیشن عصر یخبندان دوبله فارسی را نیز به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می توانید انیمیشن های جدید 2020 از جمله جاسوسان نامحسوس ، ترول ها 2، ویلوبی ها ، به پیش، داستان جینجر ، دانشگاه جادویی، ناجیان اژدها سوار : راز موسیقی اژدر ، درخت آرزوها، شمال حقیقی و ... را نیز در وب سایت ویزور به صورت آنلاین تماشا کنید.

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.