کارتون بره ناقلا فارماگدون 2019 | A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon
سینمایی مدت زمان: 86 دقیقه سال تولید: 2019

دانلود کارتون بره ناقلا فارماگدون 2019 - A Shaun the Sheep

در انیمیشن سینمایی بره ناقلا 2019 داستان از این قرار است که یک شی ناشناس پرنده (یوفو) در مزرعه دیده می‌شود. یک موجود فضایی آبی رنگ به نام لولا از آن خارج می‌شود و بین گله گوسفندان پنهان می‌شود. آن شب، شان برای شام سه جعبه پیتزا سفارش می‌دهد اما کمی بعد گوسفندها می‌بینند که همه‌ی جعبه‌ها خالی هستند. روز بعد لولا خودش را به بره ناقلا معرفی می‌کند. لولا با شیطنت‌هایش شرایط را برای بقیه سخت می‌کند و کنترل او از دست بره ناقلا خارج می‌شود.در ادامه داستان انیمیشن بره ناقلا با نام دیگر شاندشیپ در نهایت در طی اتفاقاتی، لولا از بره ناقلا می‌خواهد تا کمک کنند او به سفینه‌اش برگردد. 

کارتون گوسفندان زبل فارماگدون ، دومین فیلم برگرفته از سریال بره ناقلا یا همان کارتون شاندشیپ است. خودِ کلمه‌ی فارماگدون برگرفته از کلمه‌ی آرماگدون به معنای نبردی آخرالزمانی است که سرنوشت بشر به آن وابسته است. «Farm فارم» هم به معنای مزرعه است. از ترکیب این دو کلمه فارماگدون ساخته شده است که ابتکار سازندگان انیمیشن است و البته بی ارتباط به محتوای آن هم نیست.

سریال گوسفندان زبل ، یک اسپین-آف از مجموعه‌ی تلویزیونی «والاس و گرومیت» است که اولین بار در سال 2007 در بریتانیا پخش شد. چیزی نگذشت که سریال شاندشیپ در 180 کشور در سراسر دنیا نمایش داده شد. این انیمیشن 150 قسمت دارد و هر قسمت 7 دقیقه است. پخش این سریال تا حدود 10 سال ادامه داشت. اواسط سال 2015 بود که یک فیلم سینمایی با عنوان انیمیشن بره ناقلا با داستانی برگرفته از سریال، اکران شد. داستان اینبار در خارج از مزرعه رخ می‌دهد، زمانی که شان و بقیه برای تفریح با ماشین به شهر می‌روند ولی کنترل از دستشان خارج می‌شود. این کارتون نقدهای بسیار خوبی گرفت و نامزد جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا در بخش بهترین انیمیشن شد. شما می توانید برای دانلود و تماشای انیمیشن های 2019  از جمله انیمیشن جاسوسان نامحسوس نیز به سایت ویزورکیدز مراجعه کنید.

کارتون بره ناقلا جدید 2019 را می‌توانید هم اکنون در سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا کنید. ضمن آن که به شما پیشنهاد می کنیم تماشای انیمیشن جدید سونیک خارپشت 2020 را نیز از دست ندهید. انیمیشن های فروزن 2 ، انیمیشن به پیش ، مینیون ها ظهور گرو، اسکوب و... نیز جدیدترین انیمیشن های 2020 هستند که تماشای آن ها را به شما علاقمندان انیمیشن پیشنهاد می‌کنیم.