باب اسفنجی : آزمایش سلامتی | SpongeBob SquarePants
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 51 دقیقه سال تولید: 0

دانلود انیمیشن باب اسفنجی آزمایش سلامتی دوبله فارسی SpongeBob SquarePants

در انیمیشن باب اسفنجی آزمایش سلامتی از طرف دایره کسب و کار بهتر شهر بیکینی باتم یک پرستار به رستوران آقای خرچنگ می‌رود تا سلامت کارکنان را بررسی کند. همه‌ی کارمنان باید یک آزمایش سلامتی بدهند و مهر تایید از پرستار بگیرند در غیر این صورت رستوران تعطیل می‌شود. اولین فردی که برای آزمایش می‌رود باب اسفنجی است. او در اتاق معاینه شروع به شیطنت و سر و صدا می‌کند و همین باعث می‌شود که آقای خرچنگ بترسد.

نفر بعد اختاپوس است. او هم در اتاق معاینه با پرستار بحث می‌کند و صدای این دعوا باعث می‌شود آقای خرچنگ استرس بگیرد. همین که پرستار به عنوان نفر بعدی آقای خرچنگ را صدا می‌زند، او از آنجا فرار می‌کند و پنهان می‌شود. پرستار به آنها هشدار می‌دهد که در صورت آزمایش ندادن آقای خرچنگ همگی به دردسر می‌افتند. باب به خانم پرستار پیشنهاد می‌دهد که او و اختاپوس از خرچنگ آزمایش بگیرند و طی چند روز آینده تحویل دهند.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی آزمایش سلامتی آنها لیست موارد آزمایش را تحویل می‌گیرند تا خودشان دست به کار شوند. اولین آزمایش، بررسی قدرت چنگک‌های آقای خرچنگ است. آنها در یک جعبه مخفی می‌شوند و روی جعبه می‌نویسند در این جعبه پول هست. پول نقطه ضعف آقای خرچنگ است پس باب اسفنجی و اختاپوس می‌دانند این بهترین راه برای سنجش قدرت چنگک‌های او است. آقای خرچنگ از راه می‌رسد و با اینکه تلاش بسیاری برای پیدا کردن پول می‌کند هیچ چیز را نمی‌تواند بگیرد. او در این آزمایش رد می‌شود اما هنوز آزمایش‌های دیگری پیش رو دارد و باب اسفنجی و اختاپوس باید برای آنها هم نقشه بکشند. آیا آقای خرچنگ از آزمایش سلامتی سربلند بیرون می‌آید؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات تماشای انیمیشن باب اسفنجی آزمایش سلامتی را از دست ندهید.

اگر به سریال انیمیشن باب اسفنجی دوبله فارسی علاقه دارید، می‌توانید تمام قسمت‌های آن را از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید. ضمنا شما می‌توانید سایر انیمیشن های سینمایی باب اسفنجی مانند فیلم باب اسفنجی اسفنج در حال فرار ،‌ پاتریک را بیدار نکن،‌ جنون تقلید،‌ فیلم باب اسفنجی اسفنج بیرون از آب ، تحویل پیتزا، باب اسفنجی پروفسور بختاپوس و ... را نیز در ویزور تماشا کنید.

نقد و بررسی

۹۹/۰۲/۲۴
خوب بود

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.