باب اسفنجی : به دلقک‌ها غذا ندید
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 57 دقیقه سال تولید: 2018

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : به دلقک ها غذا ندید دوبله فارسی

در این قسمت از انیمیشن کمدی و جذاب باب اسفنجی به نام انیمیشن باب اسفنجی : به دلقک ها غذا ندید داستان از یک سیرک شروع می‌شود. باب اسفنجی و دوست صمیمی‌اش پاتریک به سیرک می‌روند. در آنجا آنها محو حرکت‌های آکرباتیک اجراکنندگان می‌شوند و اوقات خوبی را پشت سر می‌گذارند. تا اینکه گروه دلقک‌های سیرک وارد می‌شوند. همه از اجرای آنها به وجد می‌آیند. باب اسفنجی، یک دلقک کوچولو در میان آنها می‌بیند و چون از او خوشش می‌آید، ذرت بوداده‌اش را به او تعارف می‌کند. در همین لحظه مجری سیرک عصبانی از راه می‌رسد و می‌گوید به دلقک ها غذا ندهید!

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی : به دلقک ها غذا ندید پاتریک به باب توضیح می‌دهد که دلقک‌ها موجوداتی وحشی هستند و ممکن است آنها را گاز بگیرند اما باب اسفنجی که اصلا گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست، پاتریک را کشان کشان به سمت پشت صحنه می‌برد تا از نزدیک دلقک‌ها را ببیند. آنها یواشکی دلقک‌ها را تماشا می‌کنند. دلقک کوچولو از همه ضعیف‌تر است و معمولا زیر دست و پا می‌ماند و غذا به او نمی‌رسد. باب می‌رود تا برای دوست کوچولویش کمی غذا بیاورد. اما در همان زمان است که چادر سیرک را جمع می‌کنند تا به شهر دیگری بروند و دلقک کوچولو جا می‌ماند.

باب اسفنجی از راه می‌رسد و متوجه می‌شود که چادر سیرک جمع شده است و خبری از اجرا کنندگان نیست. فقط دلقک کوچولو جا مانده است. باب به او دلداری می‌دهد و می‌گوید هرطور شده او را به جمع دوستانش در سیرک برمی‌گرداند. اما مساله این است که دلقک کوچولو دوست ندارد به سیرک برگردد. او دلش می‌خواهد سر یک کار جدید برود. باب اسفنجی به او چند کار پیشنهاد می‌دهد اما دلقک کوچولو فقط بلد است دلقک باشد...

علاوه بر انیمیشن باب اسفنجی : به دلقک ها غذا ندید شما می توانید تمام قسمت‌های انیمیشن باب اسفنجی دوبله فارسی مانند باب اسفنجی پاتریک را بیدار نکن ، باب اسفنجی در حال فرار، باب اسفنجی شاگردان ناقلا ، باب اسفنجی اسفنج شگفت انگیز، باب اسفنجی پاتریک من و ... را هم اکنون از سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. امیدواریم از تماشای این کارتون کمدی لذت ببرید.

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.