باب اسفنجی : باب در سرزمین تصادفی
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 58 دقیقه سال تولید: 0

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : باب در سرزمین تصادفی با دوبله فارسی

این قسمت از انیمیشن کمدی باب اسفنجی به نام انیمیشن باب اسفنجی : باب در سرزمین تصادفی با یک تلفن به رستوران آقای خرچنگ شروع می‌شود. شخصی که پشت خط است می‌خواهد غذا سفارش بدهد اما اختاپوس به او می‌گوید که برای منطقه سکونت آنها پیکی ندارند. آقای خرچنگ که دلش می‌خواهد از هر طریقی مشتری جذب کند و پول به جیب بزند با اختاپوس دعوا می‌کند و علت رد کردن سفارش را می‌پرسد. اختاپوس توضیح می‌دهد که مشتری از سرزمین تصادفی تماس گرفته است، جایی که هیچ قانونی حکم فرما نیست و تا به حال هیچ پیکی زنده از آنجا برنگشته است.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی : باب در سرزمین تصادفی آقای خرچنگ سفارش آن مشتری را قبول می‌کند اما اختاپوس به او می‌گوید که عقلش را از دست نداده است که به آنجا برود. بنابراین آقای خرچنگ باب اسفنجی را مسئول بردن سفارش به سرزمین تصادفی می‌کند. باب با کمال میل قبول می‌کند اما مسیر را بلد نیست و به همین دلیل خرچنگ، اختاپوس را با او می‌فرستد تا شاید بتوانند با کمک هم به آنجا برسند.

آنها یک مسیر را به صورت تصادفی پیش می‌گیرند و حرکت می‌کنند. در میان راه باب اسفنجی ناپدید می‌شود و اختاپوس که فکر می‌کند از کارها و پرحرفی‌های باب خلاص شده شروع به رقص و شادی می‌کند که ناگهان می‌بیند هر دو آنها در جایی عجیب و غریب هستند و حتی شکل ظاهرشان هم عوض شده است. با توجه به اینکه قوانین فیزیک در این مکان صدق نمی‌کنند و هیچ چیز شکل و ظاهر عادی ندارد آنها متوجه می‌شوند که به مقصد رسیده‌اند.

اختاپوس به دنبال آدرس مشتری است تا هرچه زودتر همبرگرها را تحویل دهند و از این مکان عجیب بیرون بروند اما باب اسفنجی که همه چیز برایش جذاب و تماشایی است درگیر بازیگوشی می‌شود. آیا آنها موفق می‌شوند سفارش را تحویل دهند؟ آیا باب اسفنجی و اختاپوس سالم برمی‌گردند؟ پیشنهاد می‌کنیم تماشای انیمیشن باب اسفنجی : باب در سرزمین تصادفی را از دست ندهید.

تمام قسمت‌های انیمیشن باب اسفنجی دوبله فارسی از جمله باب اسفنجی شاگردان ناقلا ، باب اسفنجی پاتریک من ، باب اسفنجی پاتریک را بیدار نکن ، باب اسفنجی در خشکی، باب اسفنجی پلیس را خبر کن و... را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.