خرگوش دم پنبه ای | Here Comes Peter Cottontail
سینمایی مدت زمان: 66 دقیقه سال تولید: 2005

دانلود انیمیشن خرگوش دم پنبه ای دوبله فارسی Here Comes Peter Cottontail

در انیمیشن خرگوش دم پنبه ای در دهکده‌ی ایپرو همه خود را برای یک روز خاص آماده می‌کنند؛ روز عید پاک. همه‌ی دهکده غرق در رنگ و شادی است و خرگوش کوچولوها در حال رنگ آمیزی تخم مرغ‌های عید پاک هستند. «پیتر» خرگوش دم پنبه‌ای مسئول دستگاه کنترل در کارخانه‌ی تخم مرغ‌ها است. او از وضعیت پیشرفت کارها راضی است و می‌داند که کارها سروقت انجام خواهند شد.

نزدیک عید پاک، یکی از دستگاه‌های کارخانه دچار نقص فنی می‌شود. پیتر برای رسیدگی به آن خودش را می‌رساند و از کارگردان کارخانه می‌خواهد مقصر را به او معرفی کنند. مقصر این خرابکاری کسی نیست جز جونیور پسر آقا خرگوش دم پنبه‌ای که کمی سر به هوا است. جونیور بسیار خلاق است و از این وضعیت تولید سنتی تخم مرغ‌ها خسته شده است. او دلش می‌خواهد برای هر چیز یه روش جدید را امتحان کند.

پیتر در انیمیشن خرگوش دم پنبه ای از این جاه طلبی پسرش می‌ترسد و همیشه داستان خرگوش دم آهنی را برایش تعریف می‌کند که چطور خوی شیطانی او باعث شد که همه‌ی تخم‌مرغ‌های عید پاک خراب بشوند. اما گوش جونیور به این حرف‌ها بدهکار نیست. کمی دورتر از دهکده خرگوش‌ها، در شهری کوچک، دختر کوچولویی منتظر تمام شدن زمستان و آمدن فصل بهار است. مادرش به او گفته، هروقت جسی فراست از سرزمین ما برود این یخبندان هم تمام می‌شود. جسی همان ننه سرمای داستان است که برف و سرما را با خودش آورده است.

خرگوش دم آهنی که از جمع خرگوش‌های عید پاک رانده شده هم علاقه‌ای به آمدن بهار ندارد. او سراغ جسی فراست می‌رود تا با هم نقشه‌ای بکشند و زمستان را برای همیشه دائمی کنند. اما اگر زمستان تمام نشود خرگوش‌های عید پاک باید چکار کنند؟ آیا نقشه‌ی آنها عملی می‌شود؟ یا ایده‌های نوین جونیور در اینجا به کار می‌آید؟ تماشای انیمیشن خرگوش دم پنبه ای را از دست ندهید.

انیمیشن تلویزیونی خرگوش دم پنبه‌ای Here Comes Peter Cottontail 17 اثری از Mark Gravas است که در سپتامبر 2005 منتشر شد. این انیمیشن بازخوردهای متوسطی از مخاطبان گرفته است. انیمیشن خرگوش دم پنبه ای را هم اکنون می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. علاوه بر این شما می توانید بسیاری از انیمیشن های جدید و به روز دنیا مانند فروزن، اسکوب ، باب اسفنجی در حال فرار، ویلوبی ها ، عصر یخبندان، جاسوسان نامحسوس و ... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید.

نقد و بررسی

۹۹/۰۳/۱۶
خیلی اثر خوب و جذابی بود و آن را دوست داشتم

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.