باب اسفنجی : باب سوارکار | SpongeBob SquarePants
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 58 دقیقه سال تولید: 0

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : باب سوارکار با دوبله فارسی

داستان انیمیشن باب اسفنجی : باب سوارکار از شبی شروع می‌شود که باب اسفنجی برای اینکه دوستش پاتریک راحت و آسوده بخوابد برایش قصه تعریف می‌کند. آخرین کتابی که باب اسفنجی می‌خواند، درباره‌ی این است که هر کس هرچیزی می‌تواند باشد. او به پاتریک تصویر یک آتش‌نشان را نشان می‌دهد و به او می‌گوید تو می‌توانی آتش خاموش کنی یا دکتر بشوی و بیماران را درمان کنی. سپس به او تصویر یک گاوچران سوار بر اسب را نشان می‌دهد و می‌گوید تو حتی می‌توانی یک سوارکار باشی. پاتریک با دیدن تصویر هیجان زده می‌شود و می‌گوید من دوست دارم اسب بشوم. باب به او می‌گوید که این یک شغل نیست اما پاتریک برای اسب شدن مصمم است.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی : باب سوارکار باب اسفنجی به او شب بخیر می‌گوید و به خانه‌اش برمی‌گردد. صبح روز بعد، پاتریک در حالی که مثل یک اسب می‌دود به سمت خانه‌ی باب می‌رود. باب اسفنجی هم از این ایده استقبال می‌کند و مثل یک کابوی سوار اسب جدیدش می‌شود و به سمت رستوران آقای خرچنگ می‌رود. او پاتریک را جلوی رستوران می‌بندد و چند بچه برای ناز کردن و تماشای اسب عجیب و زیبای باب جلوی رستوران صف می‌کشند.

آقای خرچنگ که از هر فرصتی برای پول در آوردن استفاده می‌کند، سریعا اعلام می‌کند که با پرداخت نفری 10 دلار می‌توانند از این اسب سواری بگیرند. باب اسفنجی که تا آن لحظه پاتریک را اسب شخص خودش می‌دانست از این فکر ناراحت می‌شود. از آن طرف خودِ پاتریک هم از سواری دادن به آن همه بچه خسته شده است و فرار می‌کند. در همان لحظه باب اسفنجی برای برگرداندن اسبش، کارش را در رستوران رها می‌کند. اما آیا او موفق می‌شود پاتریک را پیدا کند؟ تماشای انیمیشن باب اسفنجی : باب سوارکار را از دست ندهید.

همچنین دیگر قسمت‌های انیمیشن دوبله فارسی باب اسفنجی مانند باب اسفنجی بیرون از آب ، باب اسفنجی اسفنج در حال فرار ، باب اسفنجی پاتریک من ، باب اسفنجی پلیس را خبر کن، باب اسفنجی پروفسور بختاپوس و ... را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.

نقد و بررسی

۹۹/۰۳/۱۹
سلام

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.