اسمورف ها | The Smurfs
سینمایی مدت زمان: 93 دقیقه سال تولید: 2011

دانلود انیمیشن اسمورف ها دوبله فارسی  The Smurfs

در انیمیشن اسمورف ها جایی در میان جنگلی سرسبز یک دهکده‌ی زیبا وجود دارد که در آن موجودات کوچولو و آبی رنگی به نام اسمورف ها زندگی می‌کنند. هر اسمورف یک ویژگی اخلاقی بارز دارد و به همان نام هم صدا می‌شود. مثلا «چلفتی» یک اسمورف دست و پا چلفتی است و بقیه هم به همین ترتیب... همه‌ی اسمورف‌ها زیر نظر و حمایت «پاپا اسمورف» زندگی می‌کنند. آنها 99 نفر هستند و تنها یک نفر از آنها دختر است و نامش «اسمورفت/ گل نمک» است.

کمی دورتر از دهکده‌ی شاد اسمورف ها، جادوگری بدجنس به نام «گارگامل» با گربه‌اش «ایزرا» که دست کمی از او ندارد، زندگی می‌کند. او می‌داند که اسمورف‌ها قدرتی جادویی دارند و به همین دلیل همیشه برای آنها تله می‌گذارد و نقشه می‌کشد آنها را به دام بیاندازد. پاپا اسمورف برای محافظت از دهکده با جادو آنجا را از دید گارگامل مخفی کرده است.

در این قسمت از انیمیشن اسمورف ها ماجرا از این قرار است که چلفتی به شکلی ناخواسته گارگامل را به سمت دهکده می‌برد و همه‌ی اسمورف‌ها به منطقه‌ای امن فرار می‌کنند. چلفتی مسیری در خلاف آنها را پیش می‌گیرد و پاپا اسمورف و چند نفر دیگر برای نجات او به دنبالش می‌روند. آنها به آبشار ممنوعه می‌رسند و از آنجا وسط نیویورک ظاهر می‌شوند. البته گارگامل هم آنها را دنبال می‌کند...

انیمیشن اسمورف ها بر اساس کتاب مصوری با همین نام ساخته شده است. این فیلم، اولین لایواکشن کمپانی سونی پیکچرز است. بعد از 5 سال مذاکره، بالاخره در سال 2002 بود که «جردن کرنر» تهیه کننده آمریکایی، حق ساخت این انیمیشن را خرید. سال 2008 کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز اقدام به ساخت لایواکشن اسمورف ها کردند و بالاخره در مارس سال 2010 و با بودجه‌ای 110 میلیون دلاری فیلمبرداری در نیویورک آغاز شد. این لایواکشن کمدی و جذاب بازخوردهای نسبتا خوبی از مردم گرفت و بیش از 560 میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

موفقیت این فیلم و محبوبیت آن در میان مردم باعث شد تا قسمت دوم این انیمیشن با عنوان اسمورف ها 2 و کمی بعد قسمت سوم یعنی اسمورف ها 3 ساخته و پخش شوند. تمام قسمت‌های انیمیشن اسمورف ها و همچنین سریال انیمیشن اسمورف ها را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.

علاوه بر این، ما تماشای جذاب ترین و جدید ترین انیمیشن های روز دنیا مانند سونیک خارپشت، ویلوبی ها ،ترول ها 2 ، جاسوسان نامحسوس ، هتل ترانسیلوانیا 3 ، زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 و ... را نیز به شما علاقمندان گرامی پیشنهاد می‌کنیم.