سرگذشت تخم مرغ ها | The Easter Egg Adventure
سینمایی مدت زمان: 85 دقیقه سال تولید: 2004

دانلود انیمیشن سرگذشت تخم مرغ ها با دوبله فارسی The Easter Egg Adventure

ماجرای انیمیشن سرگذشت تخم مرغ ها در شهر زیبایی به نام شهر تخم مرغی اتفاق می‌افتد. در این شهر جوجه‌ها و خرگوش‌ها در صلح و صفا در کنار هم زندگی می‌کردند. البته همیشه هم اوضاع برایشان بدون مشکل نبود. آنهایی که در قسمت پایین شهر ساکن بودند زندگی سختی داشتند و در تاریکی زندگی می‌کردند. یک شب، درست در شب عید پاک که همگی خواب بودند، یک موجود خوب و مهربان بیدار بود و از شهر مراقبت می‌کرد. این موجود آقای ملخ خوب و مهربان بود که خانه‌اش در نوک درخت واقع بود. او با دوربینش همه‌ی حرکات را جنگل زیر نظر داشت.

در ادامه انیمیشن سرگذشت تخم مرغ ها ملخ ناگهان می‌بیند که یک نفر که یک شنل قرمز روی دوشش انداخته است به شکل مشکوکی در حال حرکت است. ملخ پایین می‌آید تا حرکات او را از نزدیک ببیند. ملخ مهربان متوجه می‌شود که این موجود ناشناس دزد است. دزد به مغازه‌ی نان و شیرینی آقای باستر بیکر خرگوش می‌رود. ملخ که می‌داند با این جثه کوچک هیچ وقت نمی‌تواند حریف آن دزد شود به زحمت خودش را به طبقه‌ی بالای مغازه و منزل باستر می‌رساند. او خرگوش و همسرش را بیدار می‌کند و خرگوش خیلی زود خودش را به مغازه می‌رساند و با پرتاب کردن نان و کیک دزد را فراری می‌دهد. دزد مغازه‌ی آقا خرگوش نانوا، یک پرنده از قسمت تاریک شهر است که در یک باند خلافکار عضو است. اعضای باند وقتی می‌بینند که او دست خالی برگشته و ماجرا را متوجه می‌شوند، تصمیم می‌گیرند یک درس حسابی به اهالی بالای شهر بدهند...

انیمیشن سرگذشت تخم مرغ ها در 22 فوریه 2005 اکران شد و امتیاز متوسطی از تماشاگران گرفت. شما می‌توانید این انیمیشن را در کنار دیگر انیمیشن های محبوب و جدید مانند جاسوسان نامحسوس ، هتل ترانسیلوانیا، ترول ها 2 ، فروزن، انیمیشن روح 2020 و ... از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید.