فصل شکار 1 | Open Season
سینمایی مدت زمان: 86 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن فصل شکار 1 با دوبله فارسی Open Season

در انیمیشن فصل شکار 1 جنگلبانی به نام «بث» یک خرس گریزلی به نام «بوگ» را در پارکینگ خانه‌اش نگه داشته و از او مراقبت می‌کند. مردم بوگ را دوست دارند و آنها گاهی در شهر برنامه اجرا می‌کنند. بوگ عادت کرده که بین آدم‌ها زندگی کند و تجربه زندگی در جنگل و شکار کردن را ندارد. بث با او مثل یک حیوان خانگی برخورد می‌کند و اگرچه گاهی به او سخت می‌گیرد اما او را دوست دارد.

در ادامه انیمیشن فصل شکار 1 خواهید دید که تنها سه روز به آغاز فصل شکار مانده است. بث و بوگ برای خرید به شهر می‌روند. در حالی که بث به کارهایش رسیدگی می‌کند، بوگ در ماشین منتظر او می‌ماند. در همین حال یک شکارچی هم با ماشینش از راه می‌رسد و کنار آنها پارک می‌کند. او یک گوزن را شکار کرده و او را جلوی ماشین با طناب بسته است. بوگ ابتدا فکر می‌کند که گوزن مرده است اما ناگهان او شروع به حرف زدن می‌کند. نامش «الیوت» است و بسیار پرحرف است. او از دیدن وضعیت بوگ که به راحتی در میان انسان‌ها است تعجب می‌کند.

سپس الیوت از بوگ خواهش می‌کند تا او را نجات دهد. بوگ در ابتدا به او توجهی نمی‌کند اما در لحظه‌ی رفتنش طناب او را باز می‌کند. شب که بوگ در جای راحتش دراز کشیده و می‌خواهد بخوابد، الیوت برای تشکر از راه می‌رسد. الیوت فکر می‌کند که بوگ اسیر است و درها را برایش باز می‌کند تا او را فراری دهد اما بعد که پارکینگ را می‌بیند متوجه اوضاع می‌شود. آنها با هم دوست می‌شوند و خرابکاری‌های زیادی به بار می‌آورند به طوری که بث مجبور می‌شود بوگ را به جنگل برگرداند. اما آغاز فصل شکار است و جنگل برای بوگ، الیوت و سایر حیوانات بسیار خطرناک است. آیا آنها از این موقعیت جان سالم به در می‌برند؟ اگر ادامه ماجرا برایتان جالب شده است، تماشای انیمیشن فصل شکار 1 Open Season که محصولی از کمپانی Sony Pictures Animation است را از دست ندهید.

به شما پیشنهاد می کنیم قسمت بعدی این کارتون یعنی انیمیشن فصل شکار 2 را به همراه دیگر انیمیشن های دیدنی جهان مانند سونیک خارپشت ، باب اسفنجی، مربی اژدها 3 ، شیمر و شاین، بیم کوچولوی قدرتمند و ... در ویزور تماشا کنید.