ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (زبان اصلی) | Cloudy with a Chance of Meatballs
زبان اصلی مدت زمان: 90 دقیقه سال تولید: 2009

دانلود انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی زبان اصلی

داستان انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی درباره پسری به نام «کلینت لاکوود» است که از کودکی دوست دارد مخترع بشود. او فکر می‌کند که با هوشی که دارد متفاوت است و می‌تواند روزی آرزوهای بشر را برآورده کند. او در کودکی یک کفش اختراع می‌کند که با اسپری کردن روی پاها تولید می‌شود اما زمانی که متوجه می‌شود که نمی‌تواند آنها را از پایش بیرون بیاورد همه‌ی همکلاسی‌هایش او را مسخره می‌کنند.

 تنها کسی که به کلینت امیدوار است و به او دلداری می‌دهد، مادرش است. او به فلینت می‌گوید که الگوهای زندگی‌اش یعنی «انیشتین»، «بل» یا «تسلا» هم شاید روزی توسط دیگران مورد تمسخر بودند اما راهشان را ادامه دادند و حالا تمام جهان سپاسگذار آنها است. سپس مادرش به او یک روپوش سفید آزمایشگاه هدیه می‌دهد و می‌گوید یک روز او مخترع بزرگی خواهد شد.

از آن زمان به بعد کلینتِ انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا یک وسیله مهم اختراع کند. اختراعات او گاهی خوب و کارا هستند اما اکثرا پروژه‌ای شکست خورده هستند و درست کار نمی‌کنند. بزرگترین هدف او کمک به شهرش است. او در جزیره‌ای بسیار کوچک در اقیانوس اطلس زندگی می‌کند. جایی که مردم اکثرا ماهیگیر هستند و جزیره برای ماهی ساردین معروف است.

اما یک روز مردم از خریدن ماهی ساردین خسته می‌شوند و به این ترتیب مردم جزیره که راهی برای پول درآوردن ندارند از ساردین به همه شکل استفاده می‌کنند و می‌خورند. اما فلینت از خوردن ساردین خسته شده است و تصمیم می‌گیرد ماشینی اختراع کند که از آب هر غذایی را تولید کند و به صورت باران بین مردم تقسیم کند. ایده‌ی او بسیار رویایی است اما همه چیز آن طور که انتظارش را دارد پیش نمی‌رود...

انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی که یک انیمیشن علمی-تخیلی و کمدی است، برداشتی آزاد از کتابی کودکانه با همین نام است. این کتاب در سال 1978 به قلم «جودی و ران بارت» نوشته شده است. انیمیشن آن را فیل لرد و کریستوفر میلر ساخته‌اند و کمپانی سونی پیکچرز آن را منتشر کرده است. انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی با بودجه‌ای ١٠٠ میلیون دلاری ساخته شد و بیش از ٢٤٣ میلیون فروش داشت. این انیمیشن نامزد بهترین عنوان در جوایز گلدن گلوب هم شد اما جایزه بهترین انیمیشن به رقیبش انیمیشن بالا Up رسید. این انیمیشن را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید. دیگر انیمیشن هایی که تماشای آنها را به شما پیشنهاد می کنیم، فروزن 2 ، دودو کوچولو، جاسوسان نامحسوس ، توت فرنگی کوچولو، رالف خرابکار 2 ، بچه رئیس و ترول ها 2 هستند.

بالای ۶ سال
کمدی