وقت مسابقه (زبان اصلی) | Racetime
زبان اصلی مدت زمان: 89 دقیقه سال تولید: 2018

دانلود انیمیشن وقت مسابقه Racetime

داستان انیمیشن وقت مسابقه از استراحتگاه بچه‌ها شروع می‌شود. همگی دور هم جمع شده‌اند تا یک مسابقه سورتمه سواری تماشایی و بزرگ را برگزار کنند. «فرانکی» چهارچشمی و هم‌تیمی‌اش «سوفی» می‌خواهند هرطور شده تازه‌واردهای جمع را سر جای خود بنشانند. در این دوره از مسابقات، «زک» و پسرعمویش «چارلی» برای اولین بار است که شرکت می‌کنند.

شب همه در استراحتگاه بعد از شوخی و خنده و شیطنت بالاخره به خواب‌ می‌روند. تنها کسی که شب را هم بیدار می‌ماند تا روی مدل جدیدترین سورتمه‌اش کار کند، فرانکی است. صبح روز بعد همه بچه‌ها با شور و انرژی برای مسابقه دادن به پیست دهکده می‌روند. مسابقه شروع می‌شود و بچه‌ها در گروه‌های 2 نفره با هم رقابت می‌کنند. همه چیز خوب و با هیجان ادامه دارد تا اینکه نوبت به سورتمه فرانکی می‌رسد.

در ادامه انیمیشن وقت مسابقه سوفی در حال راندن سورتمه و رفتن به سمت خط پایان است و رقیبش از هر فرصتی برای سرنگون کردن او استفاده می‌کند. بعد از پیچ‌های طولانی و موانع مختلف بالاخره سوفی به آخرین مانع می‌رسد. همه مطمئن هستند که او برنده می‌شود اما ناگهان فرمان سورتمه از جا کنده می‌شود و کنترل آن از دست سوفی خارج می‌شود. او از مسیر منحرف می‌شود و در گوشه‎ای به روی زمین می‌افتد. چارلی از رخ دادن این اتفاق متعجب و البته ناراحت است. او که به طراحی و ساخت خودش مطمئن است متوجه می‌شود که کاسه‌ای زیر نیم کاسه است و تصمیم می‌گیرد دست خرابکار این ماجرا را رو کند...

انیمیشن وقت مسابقه ، یک انیمیشن رایانه‌ای کانادایی و اثری از Benoît Godbout است. این انیمیشن 8 نوامبر 2018 اکران شد. این انیمیشن ماجراجویانه و موزیکال در ادامه‌ی انیمیشن «وقت برف بازی Snowtime» و حدود 4 سال بعد از آن ساخته شده است. این انیمیشنکه در همان سال اکرانش هشتمین فیلم پرفروش کانادا شد، بر اساس فیلمی با نام «سگی که جنگ را متوقف کرد The Dog Who Stopped the War» ساخته شده است. امیدواریم از تماشای انیمیشن وقت مسابقه در سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز لذت ببرید.

 

اگر به تماشای انیمیشن های جدید و مشهور علاقه دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم انیمیشن هایی مانند باب اسفنجی، اسکوب ، شگفت انگیزان، ویلوبی ها ، جیمی نوترون، انیمیشن به پیش ، ترول ها و ... را نیز از وب سایت ویزور دانلود و تماشا کنید.

بالای ۶ سال