عروسک های زشت | UglyDolls
سینمایی مدت زمان: 67 دقیقه سال تولید: 2019

دانلود انیمیشن عروسک های زشت UglyDolls

دانلود فیلم سینمایی عروسک های زشت زبان اصلی

در انیمیشن عروسک های زشت UglyDolls ماجرا اینطور شروع می‌شود که در کارخانه عروسک‌سازی، عروسک‎های معیوب را از چرخ تولید خارج می‌کنند و به بیرون می‌اندازند. عروسک‌هایی که سالم هستند و سیستم آنها را تایید می‌کند اما برای بسته‌بندی شدن و رسیدن به کودکان به مرحله تولید می‌روند. اما چه بر سر عروسک‌های زشت و معیوب می‌آید؟

در جایی به دور از چشم همه آنها در شهری در کنار هم زندگی خوب و شادی دارند. در میان آنها یک عروسک به نام خندون (موکسی) آرزو دارد که بالاخره یک بچه او را انتخاب کند. او هرروز با این امید که امروز حتما همان روز موعود است خوشحال و سرحال از خواب بیدار می‌شود. اما وقتی از این صبر کردن خسته می‌شود فکری به ذهنش می‌رسد. او می‌بیند که گاه به گاه از درون یک لوله که بالای شهر قرار گرفته یک یا چند عروسک زشت مثل خودشان به شهر اضافه می‌شود. «خندون» متوجه می‌شود که تنها راه خروج از شهر همین لوله است. او از چند نفر از دوستانش خواهش می‌کند با او به دورن لوله بروند و سرو گوشی آب بدهند. آنها هم قبول می‌کنند اما همین که پای خندون به آن لوله می‌رسد تصمیم می‌گیرد راه را ادامه دهد تا ببیند به کجا می‌رسد. بعضی دوستانش در ابتدا مخالف هستند اما بالاخره راضی می‌شوند.  

در ادامه انیمیشن عروسک های زشت خواهید دید آنها به جایی می‌رسند که در آن همه‌ی عروسک‌ها با وجود زیبا بودن باز هم برای بی‌عیب و نقص بودن با هم در رقابت هستند. مسلما در میان آن همه عروسک زیبا، خندون و دوستانش شانسی ندارند. باید دید آنها برای رسیدن به آرزویشان یعنی داشتن یک بچه که آنها را دوست داشته باشد، چکار می‌کنند.

انیمیشن عروسک های زشت که یک کارتون کمدی-موزیکال و ماجراجویانه است، اوایل تابستان 2019 اکران شد و توانست امتیاز متوسطی از مردم بگیرد. خواننده‌های مطرح و محبوب آمریکایی کلی کلارکسون ، پیت بول و نیک جوناس در این انیمیشن به صدا پیشگی پرداخته‌اند که باعث شده به محبوبیت جهانی آن افزوده شود. کسانی که این انیمیشن را دیده‌اند معتقدند مفاهیم عمیقی در آن نهفته است که می‌تواند روی تفکرات بچه‌ها تاثیر مثبت بگذارد. امیدواریم از تماشای انیمیشن عروسک های زشت دوبله فارسی در ویزور لذت ببرید. ضمنا اگر به انیمیشن های جدید و روز دنیا علاقه دارید، تماشای انیمیشن ترول ها 2 ، متصل، الا بلا بینگو ، ویلوبی ها ، درخت آرزوها و ... نیز که در سال 2020 تولید شده اند می تواند برایتان جالب باشد.

و در آخر از شما دعوت می کنیم انیمیشن مربی اژدها 3 را نیز که از انیمیشن های محبوب سال 2019 است در وب سایت ویزورکیدز تماشا کنید.

لینک‌های دانلود

نقد و بررسی

۹۹/۰۳/۲۳
عالیییی هست حرف نداره
۹۹/۰۳/۲۲
خیلی جالب بود⁦♥️⁩ موضوع جالبی داشت
۹۹/۰۳/۱۴
قشنگ بود
۹۹/۰۳/۰۹
خوبببببببب بود خیلی

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.