باب اسفنجی : دورهمی جشن تولد | SpongeBob's Big Birthday Blowout
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 52 دقیقه سال تولید: 2019

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : دورهمی جشن تولد SpongeBob's Big Birthday Blowout

انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی SpongeBob SquarePants یکی از پرطرفدارترین انیمیشن‌های تلویزیونی است. این انیمیشن 21 سال است که از کانال نیکلودیون پخش می‌شود و طرفدارانش از کودک و نوجوان تا بزرگسالان هستند. شخصیت اصلی داستان، باب اسفنجی است که با حلزونش گری در یک خانه‌ی آناناسی زندگی می‌کند. او در رستوران آقای خرچنگ، همبرگر سرخ می‌کند. همسایه و همکارش بختاپوس است که علی رغم تلاش باب او کلا از باب خوشش نمی‌آید. دوستان صمیمی باب، پاتریک ستاره، همسایه او، و سندی یک سنجاب محقق هستند. در هر قسمت از انیمیشن باب اسفنجی، باب ماجرایی بامزه با دوستانش پشت سر می‌گذارد. نام این قسمت از این انیمیشن که برای شما عزیزان علاقمند به انیمیشن تدارک دیده ایم، انیمیشن باب اسفنجی : دورهمی جشن تولد است.

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی با عنوان انیمیشن باب اسفنجی : دورهمی جشن تولد داستان از این قرار است که یک دزد دریایی باید یک هدیه را به دست باب اسفنجی برساند چون تولد باب است. در بیکینی باتم اولین کسی که بعد از بیدار شدن باب به او تبریک می‌گوید حلزون دست آموزش گری است. اما ماجرا فقط به این ختم نمی‌شود. سندی، خانم پاف، پلانکتون و آقای خرچنگ همگی در خانه‌ی پاتریک جمع شده‌اند تا برای تولد غافلگیرانه‌ی باب اسفنجی برنامه ریزی کنند. همه وظایف خود را به خوبی متوجه شده‌اند به غیر از پاتریک که هنوز هم نمی‌داند باید چکار کند. البته عجیب هم نیست چون پاتریک واقعا هیچ بهره‌ای از هوش نبرده است.

سندی بعد از یک شب تا صبح آموزش بالاخره به پاتریک می‌فهماند که او باید باب را برای چند ساعت در بیرون از خانه سرگرم کند تا در آن مدت آنها بتوانند خانه را تزیین کنند و کیک و بقیه وسایل تولد را آماده کنند و وقتی باب به خانه رسید بتوانند او را غافلگیر کنند. در این حین قرار است پلانکتون در جیب پاتریک مخفی شود و بعد به صورت پنهانی وارد جیب باب اسفنجی شود و کلید خانه‌اش را بردارد تا بقیه بتوانند برنامه‌هایشان را عملی کنند. آیا این نقشه طبق برنامه پیش می‌رود؟ پیشنهاد می‌کنیم تماشای انیمیشن باب اسفنجی : دورهمی جشن تولد را از دست ندهید.

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.