اسکوبی دو : اهریمن خاموش | Scooby-Doo! WrestleMania Mystery
سینمایی مدت زمان: 73 دقیقه سال تولید: 2014

دانلود انیمیشن اسکوبی دو اهریمن خاموش با دوبله فارسی Scooby-Doo! WrestleMania Mystery

دانلود فیلم اسکوبی دو اهریمن خاموش دوبله فارسی

در انیمیشن اسکوبی دو اهریمن خاموش «شگی» و «اسکوبی» عاشق مسابقات کشتی حرفه‌ای یا همان WWE هستند. آنها یک دیسک بازی کشتی تهیه کرده‌اند و با جان دل مرحله‌های آن را پشت سر می‌گذارند. تا اینکه با کسب بالاترین امتیاز، برنده‌ی بازی می‌شوند. در انتهای بازی «وینس مک موهن» مدیر کمپانی WWE در پیامی به آنها تبریک می‌گوید و اعلام می‌کند که با در دست داشتن دیسک بازی به سرزمین کشتی بروند و به صورت رایگان از آنجا دیدن کنند و مسابقات را ببیند.

در انیمیشن اسکوبی دو اهریمن خاموش برای شگی و اسکوبی دو این دقیقا مثل تحقق یک رویا است. سپس آنها در رستوران همیشگی با «دافنه»، «ولما» و «فرد» قرار می‌گذارند تا آنها را قانع کنند با هم برای آخر هفته به سرزمین کشتی بروند. در ابتدا همه مخالفت می‌کنند اما شگی و اسکوبی به آنها مدارکی و تصاویری از ماموریت‌ها را نشان می‌دهند که چطور همیشه نقش طعمه را بازی کردند و جان خودشان را برای بقیه به خطر انداختند. بالاخره این ترفند جواب می‌دهد و همگی راهی سفر می‌شوند.

در جاده و در نزدیکی سرزمین کشتی آنها با چند نفر از کشتی‌گیرهای معروف روبه‌رو می‌شوند که با بادیگارد تردد می‌کنند. ظاهرا موجودی شبیه به خرس چندین بار در جاده به ورزشکاران حمله کرده است. این قضیه می‌تواند سوژه‌ی خوبی برای گروه میستری باشد. تماشای این قسمت از اسکوبی دو را از دست ندهید.

انیمیشن اسکوبی دو اهریمن خاموش Scooby-Doo! WrestleMania Mystery بیست و دومین عنوان از مجموعه‌ی اسکوبی دو و از تولیدات Warner Bros. Animation است و در 25 مارس 2014 به صورت DVD به بازار عرضه شده است. انیمیشن دوبله فارسی اسکوبی دو : اهریمن خاموش را هم اکنون می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا و دانلود کنید.

ضمن آن که اگر به تماشای انیمیشن های روز و جدید علاقه مندید به شما پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر دانلود فیلم اسکوبی دو اهریمن خاموش دوبله فارسی ، انیمیشن هایی مانند سونیک خارپشت ، شگفت انگیزان، انیمیشن به پیش ، فروزن، اسکوب ، بچه رئیس، ویلوبی ها ، رالف خرابکار و ... را نیز از وب سایت ویزور دانلود و تماشا کنید