فینیس و فرب: کندیس در برابر جهان | Phineas and Ferb the Movie: Candace Against the Universe
سینمایی مدت زمان: 1 دقیقه سال تولید: 2020

دانلود انیمیشن فینیس و فرب: کندیس در برابر جهان

دانلود کارتون فینیس و فرب 2020

انیمیشن فینیس و فرب: کندیس در برابر جهان Phineas and Ferb the Movie: Candace Against the Universe که نامش در ابتدا «فیلم فینیس و فرب» اعلام شده بود، یک انیمیشن سینمایی محصول 2020 است. این انیمیشن کمدی و ماجراجویانه محصولی از Disney Television Animation است و بر اساس سریالی با همین نام ساخته شده است. (قسمت‌های مختلف این سریال در ویزور کیدز قابل مشاهده هستند) انیمیشن کندیس در برابر دنیا دومین فیلم سینمایی برگرفته از سریال فینیس و فرب است. فیلم اول، Phineas and Ferb the Movie: Across the 2nd Dimension نام داشت و سال 2011 اکران شد. همچنین وقایع آن مربوط به قبل پخش قسمت آخر سریال بود.

شخصیت‌های انیمیشن فینیس و فرب: کندیس در برابر جهان را می‌شناسید؟ شخصیت‌های اصلی دو برادر ناتنی به نام‌های «فینیس فلین» و «فرب فلچر» هستند. فینیس مغز متفکر ایده پردازی است و فرب در اجرای آنها به او کمک می‌کند. آنها یک خواهر به نام «کندیس» دارند که بسیار لجباز است و همیشه سعی دارد که نقشه‌های آنها را به پدر و مادرشان لو بدهد. البته همیشه هم ناموفق می‌ماند. از دیگر شخصیت‌های مهم، کارآگاه ویژه پلاتی پوس پری است که با اشرار مبارزه می‌کند.

در انیمیشن فینیس و فرب: کندیس در برابر جهان داستان از این قرار است که یک روز به صورت ناگهانی موجودات فضایی کندیس را می‌دزدند. حالا نوبت برادران نابغه و زبل او یعنی فینیس و فرب است که او را نجات بدهند. آنها چطور خود را به کندیس می‌رسانند؟ چه چالش‌هایی پیش رو دارند؟ تماشای این انیمیشن را از دست ندهید.

تریلر انیمیشن فینیس و فرب: کندیس در برابر جهان را می‌توانید هم اکنون از ویزور کیدز تماشا کنید. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید. همچنین لینک دانلود انیمیشن فینیس و فرب: کندیس در برابر جهان با دوبله فارسی به زودی در ویزور در دسترس خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر تماشای این انیمیشن محبوب سال 2020 دیگر انیمیشن های دوبله فارسی این سال مانند الا بلا بینگو ، ویلوبی ها، انیمیشن اژدهای آرزوها ، اسکوب، انیمیشن درخت آرزوها ، جاسوسان نامحسوس، لگو شزم جادو و هیولاها و ... را هم با کیفیت عالی در وب سایت ویزور تماشا کنید.

تصاویر فیلم