به سوی خانه | Homeward
سینمایی مدت زمان: 1 دقیقه سال تولید: 2020

دانلود انیمیشن به سوی خانه Homeward

دانلود انیمیشن به سوی خانه دوبله فارسی homeward 2020

انیمیشن به سوی خانه یک اثر خانوادگی و ماجراجویانه و محصولی از کمپانی The Asylum است. شخصیت‌ها و فضای این انیمیشن شباهت زیادی به انیمیشن به پیش Onward از پیکسار دارند به طوری که بعضی منتقدان این انیمیشن را یک دزدی از پیکسار و بعضی آن را یک کپی ضعیف از یک ایده‌ی ناب و خلاق می‌دانند.

ماجرای انیمیشن به سوی خانه با نقل داستانی از گذشته شروع می‌شود. یعنی زمانی که ارک‌ها و الف‌ها دشمن بودند. البته این همه‌ی داستان نیست. ذهن ارک‌ها توسط یک سنگ جادویی کنترل می‌شد. فرمانده‌ی آنها برای سلطه بر دنیا با آن سنگ همه‌ی ارک‌ها را به سربازهایی تبدیل کرده بود که از او فرمان می‌گیرند. تا اینکه یک ارک برای برقراری صلح و پایان دادن به جنگ‌هایی که چیزی جز تباهی برای هر دو گروه باقی نگذاشته بود، سنگ جادویی را از فرمانده‌اش دزدید. او سراغ فرمانده‌ی الف‌ها رفت تا با کمک نیروی جادوی آنها و تبر خودش، آن سنگ را از بین ببرد. سنگ جادویی توسط تبر به دو نیمه شکسته شد و از آن به بعد ارک‌ها و الف‌ها با خوبی در کنار هم زندگی کردند.

سال‌ها از آن اتفاق گذشته است. حالا در شهر الف‌ها، الف نوجوانی به نام «لوید» یک برادر ناتنی به نام «بارل» دارد که ارک است. آنها مدام در حال شوخی و شیطنت هستند اما لوید از شوخی‌های بارل خسته شده است. او می‌خواهد برای مدتی از برادرش دور باشد تا با خیال راحت فارغ التحصیل شود. پس تصمیم می‌گیرد او را به شهر ارک‌ها یعنی نیواُرک سیتی ببرد. در ادامه انیمیشن به سوی خانه اتفاقاتی می‌افتد که لوید از کارش پشیمان می‌شود و متوجه می‌شود که برای حفظ صلح میان ارک‌ها و الف‌ها باید دوباره با برادرش باشد...

انیمیشن به سوی خانه Homeward در تاریخ 25 فوریه 2020 اکران شده است. لینک دانلود این انیمیشن جدید با دوبله فارسی به زودی در ویزور قرار خواهد گرفت. ضمنا از شما دعوت می‌کنیم دیگر انیمیشن های سال 2020 از جمله ایوان بی نظیر ، به پیش، غارنشینان 2 ، بی باک، لیگ عدالت تاریکی : جنگ آپوکالیپس و ... را نیز در وب سایت ویزور دانلود و تماشا کنید.

تریلر انیمیشن به سوی خانه Homeward را می‌توانید از هم اکنون از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.

تصاویر فیلم