خانواده شگفت انگیز | The Secret Saturdays
سینمایی مدت زمان: 103 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن خانواده شگفت انگیز دوبله فارسی The Secret Saturdays

داستان انیمیشن خانواده‌ شگفت انگیز درباره‌ی خانواده‌ی ستردیز است. پدر و مادر خانواده، داک و درو هستند و پسر 11 ساله‌ی خانواده زک نام دارد. خانواده‌ی ستردیز عضو یک گروه از دانشمندان هستند که فعالیت‌های سری دارند. آنها علوم و فنونی را بررسی می‌کنند که در دسترس بقیه نیست و معمولا بسیار خطرناک است. کار اصلی خانواده شگفت انگیز مقابله با موجودات خطرناکی به نام کریپتیدها است. خانواده‌ شگفت انگیز نه تنها به بررسی آنها می‌پردازند بلکه مسئول حفاظت از مردم در برابر این موجودات خطرناک نیز هستند.

در ادامه‌ی انیمیشن خانواده شگفت انگیز ، آنها با هیولاهایی آشنا می‌شوند که هدف مشترکی با آنها دارند. آنها با هم همکاری می‌کنند تا کره زمین را از اشرار حفظ کنند. یکی از دشمنان آنها موجودی به نام آرگوست است. او می‌خواهد با استفاده از هیولایی به نام کور ارتشی از اشرار را تشکیل دهد و به زمین حمله کند. زک و پدر و مادرش هم به دنبال کور هستند. کدام یک زودتر او را پیدا می‌کنند؟

انیمیشن خانواده‌ شگفت انگیز یا همان خانواده‌ ستردیز یک انیمیشن اکشن و ماجراجویانه است. خالق این انیمیشن کارتونیست معروف کانادایی «جی استفنز» است. شخصیت‌های خانواده‌ شگفت انگیز را اولین بار در انیمیشن بن تن  Ben 10: Omniverse دیدیم. در قسمت T.G.I.S. از انیمیشن بن ۱۰: امنیورس ، آنها با بن تایسون و روک بلانکو در مهار دکتر انیمو شرور کمک کردند. در آن انیمیشن نشان داده شد که بن تن و خانواده‌ی مرموز و همه فن حریف شگفت انگیز در دنیایی مشابه هم زندگی می‌کنند.

انیمیشن خانواده شگفت انگیز دوبله فارسی The Secret Saturdays تولید شده توسط کمپانی PorchLight Entertainment و مناسب برای رده‌ سنی نوجوان است. این انیمیشن را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا یا دانلود کنید. همچنین تمام قسمت‌های انیمیشن دوبله فارسی بن 10: امنیورس و بن ۱۰ نیروی بیگانه در ویزور کیدز در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

تمام سنین
ماجراجویی