باب اسفنجی : کشتی شکسته
سینمایی مدت زمان: 58 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : کشتی شکسته با دوبله فارسی

در انیمیشن باب اسفنجی : کشتی شکسته یک روز خسته کننده در رستوران آقای خرچنگ است. هنوز وقت غذا خوردن نشده و رستوران خالی است. باب و بختاپوس هم با بی حوصلگی نشسته‌اند که آقای خرچنگ خوشحال و خندان از راه می‌رسد. او به آنها می‌گوید یک مسابقه‌ی تعیین بهترین غذا قرار است برگزار شود و آنها هم باید در این مسابقه شرکت کنند چون که جایزه‌ی آن یک شاخ طلا است و یوجین خرچنگ قصد دارد هرطور شده آن را به دست بیاورد. آقای خرچنگ برای رفتن و برپا کردن غرفه در مسابقه به کمک احتیاج دارد و به همین دلیل باب اسفنجی، بختاپوس و پاتریک را با خودش می‌برد.

در ادامه داستان انیمیشن باب اسفنجی : کشتی شکسته ، در طول مسیر باب اسفنجی و پاتریک بازیگوشی و شیطنت می‌کنند و سر و صدای آنها کم کم صبر آقای خرچنگ را لبریز می‌کند. او تعادلش را در رانندگی از دست می‌دهد و آنها سر از ناکجا  آباد در می‌آورند. اتومبیل قدیمی آقای خرچنگ خراب می‌شود و آنها با واگنی پر از همبرگر تنها می‌مانند. در حالی که خوشحال هستند که حداقل غذایی برای خوردن دارند، پاتریک را می‌بینند که همه‌ی همبرگرها را خورده است. تنها یک همبرگر باقی مانده است و باب اسفنجی تصمیم می‌گیرد تا رسیدن به مسابقه از آن مراقبت کند. البته با گرسنه شدن همراهانش کار او سخت تر می‌شود...

انیمیشن باب اسفنجی، 21 سال است که در حال پخش است و تا به حال 10 بار نامزد دریافت جایزه‌ی امی شده است. در هر قسمت از این انیمیشن کمدی شاهد اتفاقات جالب و بامزه‌ای در شهر بیکینی باتم هستید. شخصیت اصلی داستان، باب اسفنجی شلوار مکعبی است که با حلزونش گری در یک خانه آناناسی زندگی می‌کند. حالا در این صفحه می‌توانید یکی از جذاب ترین قسمت های این انیمیشن به نام انیمیشن باب اسفنجی : کشتی شکسته را با دوبله فارسی تماشا کنید.

انیمیشن باب اسفنجی : کشتی شکسته دوبله فارسی از هم اکنون در اپلیکیشن و وب سایت ویزور کیدز در دسترس علاقمندان قرار دارد. علاوه بر این، همه‌ی قسمت‌های این انیمیشن جذاب و دوست داشتنی را می‌توانید از ویزور تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. امیدواریم از تماشای این انیمیشن های محبوب لذت ببرید.