آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ جنگجویان کیوشی | Avatar: The Last Airbender
سینمایی مدت زمان: 70 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن دوبله فارسی آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ جنگجویان کیوشی

در انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار Avatar: The Last Airbender داستان از این قرار است که سال‌ها پیش دنیا بر اساس 4 عنصر اصلی یعنی آب، باد، خاک و آتش اداره می‌شد. مردم در 4 سرزمین زندگی می‌کردند که هر کدام نماینده‌ی یکی از این عناصر بود. همه‌ی آنها زیر نظر آواتار که به تمام عناصر تسلط دارد، در صلح و امنیت زندگی می‌کردند. مدتی گذشت و کشور آتش برای تسلط بر دنیا حملات خود را آغاز کرد. اما خبری از آواتار نبود و او ناپدید شد. بعد از حدود یک قرن که تسلط کشور آتش در حال قطعی شدن بود، خواهر و برادری از سرزمین آب یک گوی یخی بزرگ پیدا کردند که در آن آخرین بادافزار بود.

آخرین بادافزار که همان آواتار گم شده است، پسری 12 ساله به نام «انگ» است. او در بادافزاری مهارت بالایی دارد اما از بقیه فنون چیزی نمی‌داند. در قبایل آب یک آب افزار شروع به آموزش دادن به او می‌کند. آواتار فرصت زیادی ندارد. او باید تا پیش از آمدن شهاب سنگ سوزین قوم آتش را شکست دهد و نظم را به جهان برگرداند. در این مسیر او باید از سرزمین‌های مختلف گذر کند و مهارت‌های لازم را یاد بگیرد. پس تماشای این انیمیشن اکشن و ماجراجویانه را از دست ندهید.

انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار که با نام آواتار: افسانه انگ هم شناخته می‌شود، سریالی انیمیشنی است که بین سال‌های 2005 تا 2008 از نیکلودیون پخش شده است. این سریال در 3 فصل با نام‌های «آب»، «خاک» و «آتش» نمایش داده شده است. آواتار: آخرین بادافزار به قدری محبوب شد که سریال انیمیشنی افسانه کورا را در ادامه‌ی آن ساختند.

انیمیشن دوبله فارسی آواتار: آخرین بادافزار/کتاب یکم: آب/ جنگجویان کیوشی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین دیگر قسمت‌های این سریال و ادامه‌ی آن یعنی انیمیشن افسانه کورا در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.