سرزمین فرن‌گالی ۲ | FernGully 2: The Magical Rescue
سینمایی مدت زمان: 59 دقیقه سال تولید: 1998

انیمیشن دوبله فارسی سرزمین فرن گالی 2 / FernGully 2 The Magical Rescue

انیمیشن سرزمین فرن گالی 2 از وسط جنگل سرسبز فرن گالی شروع می‌شود. در آنجا 2 پری کوچک به نام های «کریستا» و «پیپس» محافظان جنگل هستند. کریستا مراقب حیوانات کوچک جنگل است و کمک می‌کند تا جنگل سرسبز و زیبا بماند. او از نیروی جادویی‌اش برای رویش بیشتر گیاهان استفاده می‌کند و در هر فرصتی باغبانی و احترام به طبیعت را به حیوانات جنگل یاد می‌دهد. اما پیپس با اینکه می‌تواند از قدرتش برای کمک به جنگل استفاده کند، به تفریح و بازیگوشی با دوستانش می‌پردازد. پیپس می‌داند که فرن گالی زیباترین سرزمین است اما دوست دارد دنیای بیرون از فرن گالی را ببیند و از آنجا برود.

یک روز «بتی» پیر که یک خفاش است ترسان و لرزان خودش را به کریستا می‌رساند. او به همه هشدار می‌دهد که جنگل را ترک کنند چون خطر نزدیک است. بتی از ورود انسان به فرن گالی حرف می‌زند اما کریستا به او اطمینان می‌دهد که این سرزمین بکر است و تا به حال هیچ انسانی پا به فرن گالی نگذاشته است. در ادامه‌ی انیمیشن فرن گالی 2 ناگهان صدای واق واق سگ‌های وحشی به گوش می‌رسد. 2 سگ بزرگ ترسناک وارد جنگل می‌شوند و پشت سر آنها مردی سوار بر ماشینش بدون توجه به پوشش گیاهی جنگل از راه می‌رسد. کریستا حسابی ترسیده اما سعی می‌کند به حیوانات کوچکتر کمک کند. در ادامه چه پیش خواهد آمد؟ تماشای این انیمیشن را از دست ندهید.

انیمیشن سرزمین فرن گالی 2 در ادامه‌ی انیمیشن «فرن گالی: آخرین جنگل بارانی» و 6 سال بعد از آن ساخته شده است. این انیمیشن در استودیو  Wang Film Productions تولید شده است و کمپانی فاکس قرن بیستم آن را پخش کرده است. انیمیشن دوبله فارسی سرزمین فرن گالی 2 / FernGully 2 The Magical Rescue را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.