روبی رنگین کمان فصل 1 قسمت 1 | Rainbow Ruby 1
سریال ها › روبی رنگین کمانی مدت زمان: 0 دقیقه سال تولید: 0

دانلود انیمیشن روبی رنگین کمان دوبله فارسی فصل 1 قسمت 1 Rainbow Ruby 

اولین قسمت انیمیشن روبی رنگین کمان در آوریل 2016 با همکاری چند کمپانی چینی کره ای و کانادایی از جمله CJ E&M و WildBrain ساخته شده و به زبان انگلیسی پخش شد. در انیمیشن روبی رنگین کمان Rainbow Ruby یک دختر کوچولوی مهربان به نام روبی وجود دارد که یک خرس اسباب‌بازی پشمالو به نام چوکو دارد. روی بدن چوکو یک جواهر قرمز رنگ، به شکل قلب وجود دارد. هروقت آن جواهر به شکل چشمک زن در می‌آید، روبی متوجه می‌شود که در شهر رنگین کمان به کمک او احتیج دارند. در واقع این نوعی پیام درخواست کمک از طرف فیلی به نام شهردار لینگ لینگ است. روبی با چوکو به اتاقش می‌رود و از آنجا، آنها به شکلی جادویی به شهر رنگین کمان می‌روند. در آنجا روبی هر بار با لباسی جدید و شغلی جدید به حل مشکلات شهر کمک می‌کند. البته چوکو هم در این راه با او همراه است. چون در شهر رنگین کمان اساب‌بازی‌ها جان می‌گیرند.  

انیمیشن روبی رنگین کمان یک انیمیشن رایانه ای ساخته کشور کره جنوبی است. این انیمیشن با همکاری گروه China ACG که یک کمپانی چینی و کانادایی است تولید شده است. این سریال در سال 2015 برای اولین بار در نمایشگاه MIPCOM (بازار بین المللی برنامه‌های ارتباطی) معرفی شد. این نمایشگاه بازرگانی هرسال در ماه اکتبر در شهر کن فرانسه به مدت 4 روز برگزار می‌شود. این رویداد بیشتر برای معرفی برنامه‌های تلویزیونی است. کمپانی‌های کشورهای مختلف برنامه‌ها را برای پخش در تلویزیون خود خریداری می‌کنند به این ترتیب آن برنامه می‌تواند در عرصه‌ی جهانی مطرح شود.

در نمایشگاه MIPCOM سریال انیمیشن روبی رنگین کمان به عنوان اولین سریالی که در حمایت از دختران و تحصیلات آنها ساخته شده است، معرفی شد. چند ماه بعد در یونسکو قراردادی برای استفاده از این سریال در جهت حمایت از دختران امضا شد. اکنون انیمیشن سریالی روبی رنگین کمان در 30 کشور نمایش داده می‎شود. قسمت‌های مختلف انیمیشن روبی رنگین کمان دوبله فارسی را می‌توانید در سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.

در کنار تماشای این کارتون جذاب، می توانید تمامی انیمیشن های جدید دوبله شده و زبان اصلی مانند کارتون فروزن 2 را نیز از وب سایت ویزور دانلود و تماشا کنید. ضمن آن که قسمت های مختلف انیمیشن های سریالی مانند سگ های نگهبان نیز در این وب سایت در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

تمام سنین
همه سنین