افسانه کورا / ملکه | Legend of Korra
سینمایی مدت زمان: 67 دقیقه سال تولید: 2012

دانلود انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – ملکه The Legend of Korra

انیمیشن افسانه کورا یک انیمیشن سریالی اکشن و ماجراجویانه است. این انیمیشن محصولی از نیکلودیون است و بین سال‌های 2012 تا 2014 پخش شده است. بعد از موفقیت انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار ادامه‌ی آن در قالب افسانه کورا ساخته و پخش شد. در این انیمیشن شاهد ماجرای 70 سال بعد از آواتار آنگ هستیم.

اگر بخواهیم بیشتر درباره‌ی آواتار بدانیم، با رجوع به آخرین بادافزار می‌توان گفت: در دنیایی که داستان در آن رخ می‌دهد 4 عنصر آب، باد، آتش و خاک حکمفرما هستند. انسان‌ها در 4 دسته زندگی می‌کنند و در این میان تنها آواتار است که به هر 4 عنصر می‌تواند تسلط داشته باشد. بنابراین تنها کسی که می‌تواند امنیت را برقرار کند آواتار است.

داستان در افسانه کورا به این شکل شروع می‌شود که گروه نیلوفر سفید، بعد از چندین سال آواتار جدید را پیدا می‌کنند. روح آواتار قبلی، به دختری از قبیله آب جنوبی منتقل شده است. تعداد افرادی کهدشمن آوتار هستند بسیار زیاد است به همبن دلیل گروه نیلوفر سفید هویت آواتار را فاش نمی‌کنند و 13 سال به صورت مخفیانه به او آموزش می‌دهند تا بالاخره آماده‌ی شروع کار شود. حالا کورا دختری نوجوان است و موفق شده برای خودش همراه و هم‌پیمان پیدا کند.

در این قسمت از افسانه کورا با عنوان افسانه کورا – ملکه ، داستان از این قرار است که کورا با همراهی تنزین (پسر انگ، آواتار بادافزار قبلی) تصمیم می‌گیرند تا دوباره افراد ملت باد را دور هم جمع کنند. در این راه، آسامی، ماکو، جینورا و بولین برای کمک به آنها ملحق می‌شوند...

انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – ملکه The Legend of Korra را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل دانلود کنید. همچنین دیگر قسمت‌های این انیمیشن در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارند. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.